Wstecz

Miejsce Przyjazne Seniorom - konkurs edycja 2021

Warszawska Rada Seniorów oraz Urząd m.st. Warszawy przy współpracy z dzielnicowymi radami seniorów organizują konkurs „Miejsce Przyjazne Seniorom”.

Wnioski można było składać do dnia 30 września 2021 roku. 

Akcja skierowana jest do wszystkich instytucji, podmiotów gospodarczych i organizatorów wydarzeń (na terenie m.st. Warszawy) zainteresowanych uzyskaniem certyfikatu „Miejsce Przyjazne Seniorom”.

Uroczysta gala z wręczeniem certyfikatów odbędzie się na wiosnę 2022 roku

Idea konkursu

Głównym celem akcji jest wyróżnienie i promowanie: instytucji, przedsiębiorstw, organizacji oraz wydarzeń cyklicznych realizowanych na terenie m.st. Warszawy, które są otwarte na potrzeby osób starszych. Promujemy miejsca bez barier architektonicznych, oferujące atrakcyjne i praktyczne dla seniorów zniżki oraz ulgi. Jakość świadczonych usług (płatnych i bezpłatnych) wychodzi poza standardową komunikację z konsumentem i opiera się na zrozumieniu potrzeb osób starszych. 

Organizator

Organizatorami konkursu „Miejsce Przyjazne Seniorom” są: Warszawska Rada Seniorów, dzielnicowe rady seniorów oraz Miasto Stołeczne Warszawa.

Ze strony Miasta konkurs realizuje Biuro Pomocy i Projektów Społecznych, Zespół Realizacji Polityki Senioralnej (otwarcie w nowym oknie).

Laureaci poprzednich edycji

Laureaci konkursu w poprzednich latach.

Więcej informacji

Więcej informacji oraz regulamin konkursu dostępne są na stronie internetowej (otwarcie w nowym oknie).


Nie znalazłeś informacji?