Zgody i zezwolenia w dzielnicy Śródmieście

null ZTP - decyzja na lokalizację wjazdu

Jeśli chcesz wnioskować o uzyskanie zezwolenia na lokalizację wjazdu, sprawdź do kogo powinieneś złożyć wniosek. Wniosek kieruj do zarządcy drogi. 

  1. Zarząd Dróg Miejskich (otwarcie w nowym oknie) - tu zgłaszaj wnioski dotyczące dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych (za wyjątkiem dróg ekspresowych i autostrad). Wykaz dróg dostępny jest tutaj.

  2. Zarząd Terenów Publicznych (otwarcie w nowym oknie) - tu zgłaszaj wnioski dotyczące części ulic w dzielnicy Śródmieście, z wykazem dróg możesz zapoznać się tutaj.

  3. Urzędy Dzielnic (otwarcie w nowym oknie) - dzielnice zarządzają drogami gminnymi (są to pozostałe drogi nie ujęte w wykazach powyżej). 

Drogami ekspresowymi i autostradami zarządza Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (otwarcie w nowym oknie).

 

Poniższe informacje dotyczą terenów zarządzanych przez Zarząd Terenów Publicznych.

Krok po kroku

  1. Złóż wniosek o wydanie zezwolenia.

  2. Do wniosku dołącz dokumenty wymienione w dziale „Wymagane dokumenty”.

  3. Udaj się do Zarządu Terenów Publicznych na ul. Podwale 23 do kancelarii na parterze i złóż dokumenty.

Wymagane dokumenty

  1. wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację wjazdu lub jego przebudowę,

  2. wypis z Krajowego Rejestru Sądowego Inwestora (aktualny z ostatnich 6 miesięcy),

  3. tytuł własności do działki,

  4. pełnomocnictwo w przypadku występowania w imieniu inwestora, podpisane przez osoby uprawnione ( wymienione w KRS),

  5. projekt organizacji ruchu lub opinia komunikacyjna Biura Zarządzania Ruchem Drogowym Urzędu m.st. Warszawy,

  6. plan sytuacyjny na aktualnym podkładzie geodezyjnym.

Opłaty

  1. Dowód wniesienia opłaty skarbowej za niniejsze zezwolenie w kwocie 82 zł na podstawie części III poz. 44 pkt 2 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,

  2. Dowód wniesienia opłaty za pełnomocnictwo (17,00 zł). Zapłaty opłaty skarbowej można dokonać w kasie urzędu dzielnicy, przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Centrum Obsługi Podatnika 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070.

Miejsce złożenia i odbioru

Zarząd Terenów Publicznych, Kancelaria - parter, ul. Podwale 23, Warszawa.

Jednostka odpowiedzialna

Zarząd Terenów Publicznych

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,

  2. art. 104 Kpa oraz art. 29 ust. 1 i 4 prawa o drogach publicznych,

  3. Ustawa z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

Nie znalazłeś informacji?