O nas

Witamy na oficjalnej stronie Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Jesteśmy do Waszej dyspozycji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. U nas:

  • Uzyskacie pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie (informacja),
  • Zgłosicie problem, którym powinny zająć się służby miejskie (interwencja),
  • Przekażecie swój pomysł na ulepszenie miasta (inicjatywa/wolny wniosek),
  • Będziecie mieć stały monitoring realizacji zgłoszonej sprawy (status zgłoszenia).

Nie musicie rozumieć skomplikowanych struktur urzędowych, żeby się z nami skontaktować. Dotrzecie do nas nie wychodząc z domu. Wystarczy, że wybierzecie odpowiedni dla Was sposób kontaktu z Warszawa 19115. Do wyboru macie:

  • Bezpłatną aplikację mobilną Warszawa 19115. Korzystając z aplikacji możecie zgłosić problem wymagający interwencji służb miejskich, otrzymywać komunikaty o bieżących wydarzeniach w mieście i ostrzeżenia o lokalnych zagrożeniach (dzięki usłudze „Warszawski System Powiadomień”), zgłaszać pomysły na ulepszenie miasta (poprzez zakładkę „Wolne wnioski”), wskazać miejsce, w którym chcielibyście posadzić drzewo (poprzez zakładkę „Posadź drzewo”), decydować o budżecie obywatelskim (poprzez zakładkę „Budżet partycypacyjny”)
  • Portal www.warszawa19115.pl. Korzystając z portalu możecie, wybierając właściwą zakładkę na stronie, zgłosić problem wymagający interwencji służb miejskich, mieć stały monitoring realizacji zgłoszonej sprawy, uzyskać informacje dotyczące bieżącej działalności i funkcjonowania Urzędu Miasta i miejskich jednostek, zgłosić swój pomysł na ulepszenie miasta
  • Telefon 19115. Korzystając z numeru 19115 uzyskacie pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosicie problem, którym powinny zając się służby miejskie, będziecie mieć stały monitoring realizacji zgłoszonej sprawy, przekażecie swój pomysł na ulepszenie miasta. Numer 19115 jest jednolitym ogólnowarszawskim numerem kontaktowym, zarówno dla telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. Opłata za połączenie z numerem 19115 jest zgodna z taryfą operatora osoby dzwoniącej
  • E-mail: kontakt@um.warszawa.pl lub czat. Korzystając z e-maila lub czatu uzyskacie pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosicie problem, którym powinny zając się służby miejskie, będziecie mieć stały monitoring realizacji zgłoszonej sprawy przekażecie swój pomysł na ulepszenie miasta

Zależnie od sprawy, z którą się do nas zgłosicie, udzielimy Wam informacji „od ręki” lub przekażemy Waszą sprawę do odpowiedniego adresata (właściwej merytorycznie jednostki miejskiej). Otrzymacie wówczas potwierdzenie zgłoszenia z numerem, dzięki któremu będziecie mogli sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest Wasze zgłoszenie.

Uwaga! Sprawy związane z bezpośrednim zagrożeniem życia lub zdrowia zgłaszajcie pod numer 112. Na pozostałe zgłoszenia czekają konsultanci Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115.

Dzięki Warszawa 19115 macie wpływ na to, jak wygląda i funkcjonuje Wasze miasto. Razem dbamy o Warszawę! Zapraszamy do aktywności.

Zespół Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115