O nas

Witamy na oficjalnej stronie Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. U nas:

  • Uzyskasz pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie (informacja),
  • Zgłosisz problem, którym powinny zająć się służby miejskie (interwencja),
  • Przekażesz swój pomysł na ulepszenie miasta (inicjatywa/wolny wniosek),
  • Będziesz mieć stały monitoring realizacji zgłoszonej sprawy (status zgłoszenia).

Nie musisz rozumieć skomplikowanych struktur urzędowych, żeby się z nami skontaktować. Dotrzesz do nas nie wychodząc z domu. Wystarczy, że wybierzesz wygodny dla Ciebie sposób kontaktu z Warszawa 19115. Do wyboru masz:

  • Bezpłatną aplikację mobilną Warszawa 19115. Korzystając z aplikacji możesz zgłosić problem wymagający interwencji służb miejskich, zgłosić pomysł na ulepszenie miasta, decydować o budżecie obywatelskim i otrzymać komunikaty o bieżących wydarzeniach w mieście oraz  ostrzeżenia o lokalnych zagrożeniach. W aplikacji możesz sprawdzić aktualną jakość powietrza w Warszawie, wskazać miejsce, w którym powinniśmy posadzić drzewo, sprawdzić harmonogramy odbioru śmieci oraz dowiedzieć się jak prawidłowo segregować odpady. Sprawdzisz  także, gdzie znajdują się ogólnodostępne toalety oraz płatne i bezpłatne parkingi.
  • Portal warszawa19115.pl. Korzystając z portalu możesz, wybierając właściwą zakładkę na stronie, zgłosić problem wymagający interwencji służb miejskich, uzyskać informacje dotyczące bieżącej działalności i funkcjonowania Urzędu Miasta i miejskich jednostek, zgłosić pomysł na ulepszenie miasta .Możesz także zarezerwować termin wizyty w Urzędzie oraz skorzystać z usług tłumacza migowego.
  • Telefon 19115. Korzystając z numeru 19115 uzyskasz pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosisz problem, którym powinny zająć się służby miejskie, przekażesz swój pomysł na ulepszenie miasta. Numer 19115 jest jednolitym ogólnowarszawskim numerem kontaktowym, zarówno dla telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. Dzwoniąc z zagranicy wybierz numer 482219115. Opłata za połączenie z numerem 19115 jest zgodna z taryfą operatora osoby dzwoniącej.
  • E-mail: kontakt@um.warszawa.pl i czat. Korzystając z e-maila lub czatu uzyskasz pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosisz problem, którym powinny zająć się służby miejskie, zgłosisz pomysł na ulepszenie miasta.

Zależnie od sprawy, z którą się do nas zgłosisz, udzielimy informacji „od ręki” lub przekażemy do realizacji, do odpowiedniego adresata (właściwej merytorycznie jednostki miejskiej). W takim przypadku, otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia z numerem, dzięki któremu możesz w każdej chwili sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest Twoja sprawa.

Pamiętaj. Sprawy związane z bezpośrednim zagrożenie życia i zdrowia, zgłaszaj niezwłocznie przez numer alarmowy 112. 

Dzięki Warszawa 19115 wszyscy mamy wpływ na to, jak wygląda i żyje nasze miasto.

Razem dbamy o Warszawę!

Zespół Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115