null Wydanie zgody właścicielskiej na usuwanie drzew i krzewów z terenów administrowanych przez Zarząd Terenów Publicznych

Krok po kroku

  1. Złóż wniosek o wydanie zezwolenia.
  2. Do wniosku dołącz dokumenty wymienione w dziale „Wymagane dokumenty”.
  3. Udaj się do Zarządu Terenów Publicznych na ul. Podwale 23 i złóż dokumenty.

Wymagane Dokumenty

  1. Wystąpienie z wnioskiem zawierającym:
  • dokładny adres nieruchomości, nr geodezyjny działki i obrębu,
  • nazwa gatunków drzew i/lub krzewów planowanych do usunięcia w związku z kolizją z inwestycją,
  • obwody pni drzew mierzone na wysokości 1,30 m (w przypadku gdy na tej wysokości drzewo posiada kilka pni - obwód każdego z tych pni, gdy nie posiada na tej wysokości pnia - obwód mierzony bezpośrednio poniżej korony) i/lub powierzchnię krzewów,
  • mapę z naniesioną lokalizacją drzew i/lub krzewów,
  • niezbędne dokumenty wskazujące kolizję inwestycji z szatą roślinną: np. pozwolenie na budowę, decyzja lokalizacyjna na budowę wjazdu, mapa wraz z opisem kolizji itp.,
  • planowany termin rozpoczęcia i zakończenia inwestycji,
  • ewentualne niezbędne pełnomocnictwa dla wnioskodawcy.

Opłaty

Nie są wymagane żadne opłaty.

Miejsce złożenia i odbioru

Zarząd Terenów Publicznych

Biuro Obsługi Mieszkańców

ul. Podwale 23

00 - 261 Warszawa

Jednostka odpowiedzialna

Zarząd Terenów Publicznych

Termin odpowiedzi

Bez zbędnej zwłoki.

Tryb odwoławczy

Dyrektor Zarządu Terenów Publicznych
ul. Podwale 23
00-261 Warszawa

Uwagi

Brak.

Podstawa prawna

  1. Art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2016 r., poz. 2134)

Nie znalazłeś informacji?