O nas

Witamy na oficjalnej stronie Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115. Jesteśmy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. U nas:

  • Uzyskasz pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie (informacja),
  • Zgłosisz problem, którym powinny zająć się służby miejskie (interwencja),
  • Przekażesz swój pomysł na ulepszenie miasta (inicjatywa/wolny wniosek),
  • Będziesz mieć stały monitoring realizacji zgłoszonej sprawy (status zgłoszenia).

Nie musisz rozumieć skomplikowanych struktur urzędowych, żeby się z nami skontaktować. Dotrzesz do nas nie wychodząc z domu. Wystarczy, że wybierzesz wygodny dla Ciebie sposób kontaktu z Warszawa 19115. Do wyboru masz:

  • Bezpłatną aplikację mobilną Warszawa 19115. Korzystając z aplikacji możesz zgłosić problem wymagający interwencji służb miejskich, zgłosić pomysł na ulepszenie miasta, decydować o budżecie obywatelskim i otrzymać komunikaty o bieżących wydarzeniach w mieście oraz  ostrzeżenia o lokalnych zagrożeniach. W aplikacji możesz m.in. sprawdzić aktualną jakość powietrza w Warszawie, wskazać miejsce, w którym powinniśmy posadzić drzewo, sprawdzić harmonogramy odbioru śmieci oraz dowiedzieć się jak prawidłowo segregować odpady. Sprawdzisz  także, gdzie znajdują się ogólnodostępne toalety, płatne i bezpłatne parkingi, apteki, szpitale, ujęcia wody oligoceńskiej. W czasie upałów sprawdzisz gdzie znajdują się miejsca chłodu, poidełka oraz zraszacze. Za pomocą kafelka Warszawa chroni odsłuchasz sygnały alarmowe oraz otrzymasz wskazówki jak zapakować plecak bezpieczeństwa. Dodatkowo na mapie sprawdzisz gdzie w Warszawie znajdują się stacje metra oraz które windy i schody ruchome w metrze są aktualnie niedostępne. Aplikacja ułatwi Ci również zapisanie się na wizytę w urzędzie.
  • Portal warszawa19115.pl. Korzystając z portalu możesz, wybierając właściwą zakładkę na stronie, zgłosić problem wymagający interwencji służb miejskich, uzyskać informacje dotyczące bieżącej działalności i funkcjonowania Urzędu Miasta i miejskich jednostek, zgłosić pomysł na ulepszenie miasta .Możesz także zarezerwować termin wizyty w Urzędzie oraz skorzystać z usług tłumacza migowego.
  • Telefon 19115. Korzystając z numeru 19115 uzyskasz pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosisz problem, którym powinny zająć się służby miejskie, przekażesz swój pomysł na ulepszenie miasta. Numer 19115 jest jednolitym ogólnowarszawskim numerem kontaktowym, zarówno dla telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. Dzwoniąc z innego miasta wybierz numer 22 19115. Dzwoniąc z zagranicy wybierz numer +48 22 19115. Jeżeli Twój operator nie umożliwia korzystania z numerów specjalnych wybierz numer 2222 19115. Opłata za połączenie z numerem 19115 jest zgodna z taryfą operatora osoby dzwoniącej.
  • E-mail: kontakt@um.warszawa.pl i czat. Korzystając z e-maila lub czatu uzyskasz pełną informację o usługach realizowanych przez Urząd Miasta i jednostki miejskie, zgłosisz problem, którym powinny zająć się służby miejskie, zgłosisz pomysł na ulepszenie miasta.

Zależnie od sprawy, z którą się do nas zgłosisz, udzielimy informacji „od ręki” lub przekażemy do realizacji, do odpowiedniego adresata (właściwej merytorycznie jednostki miejskiej). W takim przypadku, otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia z numerem, dzięki któremu możesz w każdej chwili sprawdzić, na jakim etapie realizacji jest Twoja sprawa.

Pamiętaj. Sprawy związane z bezpośrednim zagrożenie życia i zdrowia, zgłaszaj niezwłocznie przez numer alarmowy 112. 

Więcej o naszych działaniach możesz przeczytać w broszurze informacyjnej.

Dzięki Warszawa 19115 wszyscy mamy wpływ na to, jak wygląda i żyje nasze miasto.

Razem dbamy o Warszawę!

Zespół Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115