Udogodnienia dla pasażerów

null e-POP elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów

Za pośrednictwem e-POP można złożyć wnioski o: 

  • Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską,

  • Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską z uprawnieniami Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka,

  • Uprawnienia Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka,

  • Spotkanie informacyjne w temacie Warszawskiego Transportu Publicznego.

Dodatkowo w e-POP można złożyć wnioski i reklamacje w sprawach windykacyjnych oraz umówić się na spotkanie informacyjne dotyczące Warszawskiego Transportu Publicznego. 

Dostępne usługi

Obecnie za pośrednictwem e-POP można złożyć wnioski o: 

  • Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, 

  • Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską z uprawnieniami Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka, 

  • Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską z uprawnieniami do bezpłatnych przejazdów dla osób powyżej 70 roku życia, 

  • Kartę Ucznia, 

  • uprawnienia Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka.

Dodatkowo w e-POP można złożyć wnioski i reklamacje w sprawach windykacyjnych oraz umówić się na spotkanie informacyjne dotyczące Warszawskiego Transportu Publicznego. 

Nie znalazłeś informacji?