- Baza wiedzy
-
/
Transport i drogownictwo
- Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Społeczeństwo obywatelskie
- Sprawy obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Środowisko i zwierzęta
- / Drogownictwo
- / Parkowanie
Parkowanie
null Karta Powstańca
Do czego uprawnia Karta Powstańca
Karta Powstańca wydawana jest uczestnikom Powstania Warszawskiego.
Karta Powstańca (z naklejką RFID) wyłożona w pojeździe za przednią szybą (w sposób eksponujący widoczne zabezpieczenia i umożliwiający odczytanie numeru i terminu ważności), uprawnia do bezpłatnego postoju na każdym ogólnodostępnym miejscu postojowym wyznaczonym w SPPN.
UWAGA!
Wyłożenie w pojeździe za szybą kserokopii Karty nie zwalnia z opłaty za postój pojazdu.
Wzór Karty Powstańca (otwarcie w nowym oknie).
Wydawanie Kart Powstańca
Karta Powstańca wydawana jest bezpłatnie, na wniosek uprawnionego użytkownika drogi, w Zarządzie Dróg Miejskich przy ul. Chmielnej 120, w pokoju 10, w godz. 8.00-14.30.
Telefon kontaktowy: (22) 55 89 283.
Wymagane dokumenty
-
dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość z numerem ewidencyjnym Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) składającego wniosek uczestnika Powstania Warszawskiego;
-
odpowiednie zaświadczenie wydane przez Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych lub legitymacja związku zrzeszającego uczestników Powstania Warszawskiego;
-
oraz inne dokumenty potwierdzające dane i informacje wynikające z wniosku.
Ważność Karty Powstańca
Zbliżanie się daty końca ważności Karty Powstańca
O nową Kartę Powstańca można wnioskować nie wcześniej niż 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowej Karty. Należy przedstawić komplet wymaganych dokumentów.
Utrata Karty Powstańca
Przydatne informacje
Karta usługi - Karta Powstańca (otwarcie w nowym oknie).
Zarząd Dróg Miejskich (otwarcie w nowym oknie).