- Baza wiedzy
-
/
Transport i drogownictwo
- Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Społeczeństwo obywatelskie
- Sprawy obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Środowisko i zwierzęta
- / Drogownictwo
- / Zgody i zezwolenia w dzielnicy Śródmieście
Zgody i zezwolenia w dzielnicy Śródmieście
null ZTP - opiniowanie projektów organizacji ruchu
Jeśli chcesz przedstawić do zaopiniowania projekty organizacji ruchu, sprawdź do kogo powinieneś złożyć wniosek. Wniosek kieruj do zarządcy drogi.
-
Zarząd Dróg Miejskich - tu zgłaszaj wnioski dotyczące dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych (za wyjątkiem dróg ekspresowych i autostrad). Wykaz dróg dostępny jest tutaj.
-
Zarząd Terenów Publicznych - tu zgłaszaj wnioski dotyczące części ulic w dzielnicy Śródmieście, z wykazem dróg możesz zapoznać się tutaj.
-
Urzędy Dzielnic - dzielnice zarządzają drogami gminnymi (są to pozostałe drogi nie ujęte w wykazach powyżej).
Drogami ekspresowymi i autostradami zarządza Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
Poniższe informacje dotyczą terenów zarządzanych przez Zarząd Terenów Publicznych.
Krok po kroku
-
Przedstaw do zaopiniowania projekt organizacji ruchu.
-
Dołącz dokumenty wymienione w dziale „Wymagane dokumenty”.
-
Udaj się do Zarządu Terenów Publicznych na ul. Podwale 23 do kancelarii na parterze i złóż dokumenty.
Wymagane dokumenty (1 lub 2)
-
Podanie o zaopiniowanie p.o.r. dot. zmian w oznakowaniu wraz z min. dwoma egzemplarzami projektu i opisem technicznym.
-
Podanie o zaopiniowanie p.o.r. dot. zmian w oznakowaniu połączonych ze zmianami w geometrii ulicy wraz z opinią komunikacyjną, opinią komunikacyjną ZTP, min. dwoma egzemplarzami projektu i opisem technicznym.
Uwaga!
-
Przedstawione do zaopiniowania projekty organizacji ruchu powinny posiadać czytelnie zwymiarowane takie wielkości jak: geometria ulicy - w tym: szerokość jezdni, chodników, zatok itp. oraz zajęty teren - dotyczy zajęcia terenu pod roboty, obiekty, imprezy inne naniesienia.
-
W przypadku projektów wykonywanych dla potrzeb wbudowania nowych lub przebudowy starych urządzeń podziemnych, dla potrzeb remontu elewacji połączonego z powiększeniem bryły obiektu (ocieplenie) lub wykonania izolacji fundamentów należy dołączyć do podania kopię stosownej decyzji wydanej przez ZTP lub w podaniu podać jej pełny numer i datę wydania, a jeśli decyzja takowa nie była wydana w podaniu umieścić stosowną informację.
-
W opisie technicznym należy określić termin zajęcia terenu.
-
Jeden egzemplarz zaopiniowanego projektu pozostaje w archiwum ZTP.
Miejsce złożenia i odbioru
Zarząd Terenów Publicznych, Kancelaria - parter, ul. Podwale 23, Warszawa.
Jednostka odpowiedzialna
Zarząd Terenów Publicznych
Termin odpowiedzi
Do 14 dni.