- Baza wiedzy
-
/
Transport i drogownictwo
- Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Społeczeństwo obywatelskie
- Sprawy obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Środowisko i zwierzęta
- / Transport publiczny
- / Udogodnienia dla pasażerów
Udogodnienia dla pasażerów
null Punkty Obsługi Pasażerów (POP)
Punkt Obsługi Pasażerów Blue City
Od 10 marca 2025 r. Punkt Obsługi Pasażerów w Centrum Handlowym Blue City jest zamknięty.
Punkt Obsługi Pasażerów Księcia Janusza i Dworzec Gdański
Od 1 stycznia 2025 roku są zamknięte dwa Punkty Obsługi Pasażerów: Księcia Janusza oraz Dworzec Gdański.
Punkt Obsługi Pasażerów Dworzec Zachodni
Od 1 stycznia 2024 roku Punkt Obsługi Pasażerów na Dworcu Zachodnim jest zamknięty.
Punkt Obsługi Pasażerów Dworzec Wschodni
Od 28 stycznia 2023 roku Punkt Obsługi Pasażerów na Dworcu Wschodnim jest zamknięty.
Punkt Obsługi Pasażerów Lotnisko Chopina
Od 1 grudnia 2022 roku Punkt Obsługi Pasażerów na Lotnisku Chopina jest zamknięty.
Punkty kodowania biletów metropolitalnych w gminach
-
Legionowo, Centrum Komunikacyjne – Dworzec Kolejowy czynny: poniedziałek i wtorek 11.00-19.00, środa – piątek 7.00-15.00
-
Ożarów Mazowiecki, Dom kultury „Uśmiech” przy ul. Poznańskiej 165, czynny: poniedziałek, środa 10.30-18.00, piątek 08:30-16:00.
W punkcie nie ma możliwości zakupu biletów kartonikowych.
W punktach można doładować Bilet Metropolitalny oraz wgrać na WKM inne bilety długookresowe z taryfy ZTM.
Od 1 czerwca 2022 r. Bilety Metropolitalne można doładować we wszystkich automatach biletowych – stacjonarnych i mobilnych.
Czy można płacić kartą we wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów?
We wszystkich Punktach Obsługi Pasażerów jest możliwość dokonywania płatności kartą, niezależnie od wysokości kwoty do zapłaty.
Gdzie można uzyskać bilety dla osób uprawnionych do bezpłatnych przejazdów i jakie dokumenty należy przedstawić?
Od 3 sierpnia 2021 r. uprawnienia do bezpłatnych przejazdów wgrywane są na miejscu w każdym Punkcie Obsługi Pasażerów.
Wgranie uprawnień nie wymaga wcześniejszego umówienia się na wizytę.
Konieczne jest wypisanie wniosku oraz okazanie dokumentu potwierdzającego uprawnienie do bezpłatnych przejazdów.