Udogodnienia dla pasażerów

null Rzeczy zagubione w komunikacji miejskiej

Zagubiony bagaż

Wielu przewoźników świadczy usługi przewozu środkami lokalnego transportu zbiorowego na obszarze aglomeracji warszawskiej. Ich pojazdy możesz rozróżnić po oznaczeniach zewnętrznych i wewnętrznych. Są to nazwy własne firm oraz numery taborowe pojazdów (trzycyfrowe, czterocyfrowe lub poprzedzone literą A).

Rzeczy odnalezione w pojazdach przekaż prowadzącemu pojazd lub, po ustaleniu telefonicznym, właściwemu przewoźnikowi. Podobnie postępuj aby odzyskać rzeczy pozostawione (zagubione).

Jeśli nie możesz zidentyfikować autobusu, nie wiesz przez którego przewoźnika realizowany był kurs, skontaktuj się z Miejskim Centrum Kontaktu. Pracujemy całodobowo pod numerem 19 115 oraz jesteśmy dostępni pod adresem warszawa19115.pl.

Jak czytać numery taborowe?

Z zewnątrz numery taborowe znajdują się na przodzie autobusu, po prawej i lewej stronie autobusu na początku i końcu oraz na tyle autobusu. Wewnątrz pojazdu znajdują się nad szybą przednią i tylną.

Kontakt z operatorami

MIEJSKIE ZAKŁADY AUTOBUSOWE Sp. z o.o. 

  • strona internetowa www.mza.waw.pl

  • telefon 22 568-78-05 (tel. czynny w godz. 7.00-14.00) – Biuro Rzeczy Znalezionych przy ulicy Włościańskiej 52

  • e-mail zguby@mza.waw.pl

  • numery taborowe 1000-8999

MOBILIS Sp. z o.o.

  • strona internetowa www.mobilis.pl

  • telefon 509-864-373 (tel. czynny całą dobę)

  • numery taborowe 92xx, 95xx, 98xx

PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W GRODZISKU MAZOWIECKIM Sp. z o.o.

RELOBUS TRANSPORT POLSKA Sp. z o.o.

  • strona internetowa www.relobus.pl

  • telefon 722-030-112 (dyspozytor)

  • numery taborowe 90xx, 94xx, 99xx

MICHALCZEWSKI Sp. z o.o.

KOMUNIKACJA MIEJSKA ŁOMIANKI Sp. z o.o.

TRAMWAJE WARSZAWSKIE Sp. z o.o.

  • strona internetowa www.tw.waw.pl

  • telefon

    • 22 534-55-50 – z sprawie zguby pozostawionej kilka godzin temu (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-22.00)

    • 22 526-68-84 – sprawie zguby pozostawionej kilka dni/tygodni temu (tel. czynny w dni powszednie w godz. 7.00-15.00) – Punkt Rzeczy Znalezionych

METRO WARSZAWSKIE Sp. z o.o.

  • strona internetowa www.metro.waw.pl

  • telefon 22 655-42-42 (czynny w godz. 7.30-15.00)

  • e-mail info@metro.waw.pl

  • punkt rzeczy znalezionych – antresola stacji M2 Stadion Narodowy (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:00)

SZYBKA KOLEJ MIEJSKA Sp. z o.o.

KOLEJE MAZOWIECKIE Sp. z o.o.

WARSZAWSKA KOLEJ DOJAZDOWA Sp. z o.o.

Nie znalazłeś informacji?