Zgody i zezwolenia w dzielnicy Śródmieście

null Uszkodzenia nawierzchni jezdni, chodnika, urządzeń i oświetlenia oraz utrzymanie porządku i odśnieżanie dróg gminnych na terenie dzielnicy Śródmieście

Krok po kroku

Wszelkie nieprawidłowości dotyczące dróg gminnych na terenie dzielnicy Śródmieście możesz zgłaszać w siedzibie ZTP w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@ztp.waw.pl lub telefonicznie pod numerami:

  • uszkodzenia nawierzchni tel.: 22 277 05 53, 22 277 05 52

  • uszkodzenia oznakowania tel.: 22 277 05 51, 22 277 05 46

  • awarie oświetlenia tel.: 22 277 05 49, 22 277 05 47

  • sprawy dotyczące porządku i czystości tel.: 22 277 05 39, 22 277 05 40, 22 277 05 41

 

poniedziałek 8:00 - 18:00

wtorek - piątek: 08:00 – 16:00

Wymagane dokumenty i załączniki

Brak.

Opłaty

Nie są wymagane żadne opłaty.

Miejsce złożenia i odbioru

Siedziba Zarządu Terenów Publicznych
ul. Podwale 23
00-261 Warszawa
tel.: 22 277 05 00, 22 277 05 04

Jednostka odpowiedzialna

Zarząd Terenów Publicznych

Termin odpowiedzi

Niezwłocznie.

Tryb odwoławczy

Dyrektor Zarządu Terenów Publicznych

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. nr 1454, poz.1629, z późn. zm.).

Nie znalazłeś informacji?