Zgody i zezwolenia w dzielnicy Śródmieście

null ZTP - wydanie zezwolenia na zajęcie terenu poza pasem drogowym w celu realizacji zdjęć filmowych

Jeśli chcesz wnioskować o uzyskanie pozwolenia na zajęcie terenu zlokalizowanego poza prasem drogowym, sprawdź do kogo powinieneś złożyć wniosek. Wniosek kieruj do zarządcy drogi. 

  1. Zarząd Dróg Miejskich - tu zgłaszaj wnioski dotyczące dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych (za wyjątkiem dróg ekspresowych i autostrad). Wykaz dróg dostępny jest tutaj.
  2. Zarząd Terenów Publicznych - tu zgłaszaj wnioski dotyczące części ulic w dzielnicy Śródmieście, z wykazem dróg możesz zapoznać się tutaj.
  3. Urzędy Dzielnic - dzielnice zarządzają drogami gminnymi (są to pozostałe drogi nie ujęte w wykazach powyżej). 

Drogami ekspresowymi i autostradami zarządza Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Poniższe informacje dotyczą terenów zarządzanych przez Zarząd Terenów Publicznych. 

Krok po kroku

  1. Pobierz, wydrukuj, czytelnie wypełnij i podpisz wniosek.

  2. Do wniosku dołącz dokumenty wymienione w dziale „Wymagane dokumenty”.

  3. Udaj się do Zarządu Terenów Publicznych na ul. Podwale 23 do kancelarii na parterze i złóż dokumenty.

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o dzierżawę nieruchomości wraz z oświadczeniem dotyczącym zaległości wobec m.st. Warszawy.

  2. Szczegółowy plan sytuacyjny (mapa w skali 1:500 lub 1:1000) z zaznaczonymi naniesieniami i zwymiarowaną powierzchnią terenu do wydzierżawienia, podpisany przez wnioskodawcę mapę można nabyć w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - ul. Sandomierska 12).

  3. Projekt organizacji ruchu na potrzeby wjazdu samochodów technicznych, zatwierdzony do realizacji przez Zarząd Terenów Publicznych.

  4. Dokument regulujący status prawny wnioskodawcy (nie dotyczy podmiotów zarejestrowanych w Krajowym Rejestrze Sądowym lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą).

  5. Oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa – jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie w postępowaniu przez pełnomocnika.

Opłaty

Wyliczane wg okresu i powierzchni zajęcia terenu - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do zarządzenia nr 811/2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 5 maja 2017 r. w sprawie zasad wydzierżawiania na okres do trzech lat nieruchomości miasta stołecznego Warszawy i nieruchomości Skarbu Państwa, dla których organem reprezentującym właściciela jest Prezydent m.st. Warszawy.

Miejsce złożenia i odbioru

Zarząd Terenów Publicznych

Biuro Obsługi Mieszkańców, parter

ul. Podwale 23

Warszawa

tel. informacyjny: 22 277 05 26

Jednostka odpowiedzialna

Zarząd Terenów Publicznych.

Termin odpowiedzi

Od jednego do dwóch tygodni.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

  • Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.

  • Zarządzenie nr 811/2017 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 5 maja 2017 r. w sprawie zasad wydzierżawiania na okres do trzech lat nieruchomości miasta stołecznego Warszawy i nieruchomości Skarbu Państwa, dla których organem reprezentującym właściciela jest Prezydent m.st. Warszawy.

Nie znalazłeś informacji?