- Baza wiedzy
-
/
Transport i drogownictwo
- Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Społeczeństwo obywatelskie
- Sprawy obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Środowisko i zwierzęta
- / Drogownictwo
- / Zgody i zezwolenia
Zgody i zezwolenia
null ZDM - wydawanie opinii
Opiniowanie spraw
Zarząd Dróg Miejskich opiniuje i uzgadnia sprawy m.in. z zakresu organizacji ruchu, sygnalizacji świetnej, oświetlenia ulicznego. Szczegółowy tryb uzyskania opinii lub uzgodnienia, wraz z wykazem wymaganych dokumentów, dostępny jest w karcie usług odpowiedniej dla danego zakresu sprawy (do pobrania na dole strony).
WŚRÓD OPINIOWANYCH SPRAW ZNAJDUJĄ SIĘ TE Z ZAKRESU:
-
projektów organizacji ruchu
-
budowy, przebudowy, inwentaryzacji oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej
-
projektu organizacji ruchu w zakresie sygnalizacji i elementów MSI
-
dostępu do drogi publicznej
-
zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogi w zakresie włączenia do drogi
-
usytuowania obiektu przy zewnętrznej krawędzi jezdni
-
odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych
-
zgłoszenia zmian w organizacji ruchu
-
projektu czasowej organizacji ruchu
-
projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Wszystkie projekty opiniowane są przez tzw. Radę Techniczną.
Kontakt
Wydział Strategii i Rozwoju:
-
Zespół ds. opiniowania: 22 55 89 267 / 414/ 417 / 421 / 426
-
Organizacja ruchu: 22 55-89-313 / 213
Wydziału Sygnalizacji: 22 55 89 115
Wydziału Oświetlenia: 22 55 89 430