- Baza wiedzy
-
/
Transport i drogownictwo
- Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Społeczeństwo obywatelskie
- Sprawy obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Środowisko i zwierzęta
- / Drogownictwo
- / Organizacja ruchu
Organizacja ruchu
null Zgłoszenie zmian w organizacji ruchu
Zarząd Dróg Miejskich opiniuje i uzgadnia sprawy m.in. z zakresu organizacji ruchu, sygnalizacji świetnej, oświetlenia ulicznego.
Wymagane dokumenty
-
dwa egzemplarze wypełnionego druku zgłoszenia zmian w organizacji ruchu, druki dostępne są na stronie Zarządu Dróg Miejskich (otwarcie w nowym oknie)
-
kopia zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu wraz z wzorami tablic informujących o objazdach (o ile występują) oraz opinią tut. urzędu,
-
kopia decyzji na zajęcie terenu lub protokołu przekazania terenu,
-
harmonogram wprowadzania zmian, jeżeli zgłoszenie dotyczy etapowo wprowadzanych zmian w organizacji ruchu.
Dokumenty uzyskiwane przez urząd
-
egzemplarz wypełnionego druku zgłoszenia zmian w organizacji ruchu,
-
kopia projektu czasowej organizacji ruchu.
Opłaty
Odbiór dokumentów
Osobiście lub przez osobę upoważnioną Zarząd Dróg Miejskich ul. Chmielna 120
wtorek: 09:00 – 11:00
czwartek: 09.00 – 11.00
Jednostka odpowiedzialna
Zarząd Dróg Miejskich
Zespół ds. Czasowych Zmian w Organizacji Ruchu