Aplikacja Mobilna Warszawa 19115 – Razem dbamy o Warszawę

 

Dziękujemy, że wybrali Państwo aplikację Warszawa 19115.

Zachęcamy do przeczytania poniższej instrukcji, która pomoże skorzystać ze wszystkich oferowanych w aplikacji usług.

Jak uzyskać dostęp do komunikatów Warszawskiego Systemu Powiadomień

Aby uzyskać dostęp należy kliknąć w pole WSP i przejść do zakładki WSP. Można wybrać interesujący nas obszar miasta oraz tematykę powiadomień.

Jak wysłać zgłoszenie

Poprzez przycisk Zgłoś do 19115 przechodzimy do zakładki Masz problem i przesyłamy zgłoszenie w trzech prostych krokach:
1. opisz problem
2. dodaj zdjęcie (nie jest konieczne) 3. wskaż lokalizację

Jak spersonalizować ekran

Na ekranie startowym w sekcji Moje usługi istnieje możliwość personalizacji treści. Klikając w każde z wydzielonych czterech pól możemy wybrać interesującą nas usługę i przypiąć ją do ekranu startowego

Pasek menu

Ta sekcja umożliwia szybkie nawigowanie po sekcjach aplikacji

FAQ Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. REJESTRACJA I LOGOWANIE DO APLIKACJI MOBILNEJ

    • Czy muszę utworzyć konto, aby korzystać z aplikacji mobilnej?
      Nie, usługi można korzystać bez konta.

    • Czy muszę podać swoje dane kontaktowe?
      W przypadku kiedy dane kontaktowe są wymagane, taka informacja pojawi się w wypełnianym polu. Wszystkie informacje dotyczące celu przetwarzania i ochrony danych osobowych znajdują się w Regulaminie aplikacji.

    • Jakie sa mnimalne wymogi techniczne do korzystania z aplikacji Na jakich urządzeniach mogę korzystać z aplikacji
      Aplikacja działa na urządzeniach wyposażonych w systemy:
      Android: od wersji 4.1.x (wersja SDK 16) i iOS: od wersji 9.0

  2. KORZYSTANIE Z APLIKACJI MOBILNEJ

    • Co mogę zgłosić za pomocą aplikacji mobilnej?
      Każdy problem, którym powinny zając się służby miejskie, z wyjątkiem tych, związanych z bezpośrednim zagrożeniem życia lub zdrowia. Takie sprawy zgłaszajcie pod numer 112.

    • Co muszę podać w zgłoszeniu?
      Zgłoszenie przesyłamy w trzech prostych krokach:

      1. opisz problem
        system umożliwia wybranie kategorii i problemu. W polu opisu należy podać jak najwięcej szczegółów dotyczących problemu. Pomoże to w szybszej realizacji zgłoszenia.

      2. dodaj zdjęcie
        ten krok nie jest konieczny!, ale bardzo pomaga w realizacji zgłoszenia.

      3. wskaż lokalizację
        wskazanie prawidłowej lokalizacji, jest niezwykle ważne. Jeśli znajdujesz się w miejscu zdarzenia możesz to zrobić poprzez uruchomienie geolokalizacji. W tym przypadku należy sprawdzić czy na urządzeniu wyświetlił się prawidłowy adres. Adres można także wskazać przez zaznaczenie punktu na mapie lub wpisanie adresu w wyświetlające się na mapie pole.

    • Czym jest Mapa zgłoszeń
      Na mapa zgłoszeń dostępnej w aplikacji prezentowane są wszystkie zgłoszenia będące w trakcie realizacji. Oznacza to, że przed zgłoszeniem problemu, możesz sprawdzić czy nie został on już zgłoszony przez kogoś innego. W tej sytuacji nie musisz wysyłać nowego zgłoszenia.

    • Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia serwisowego?
      Po wysłaniu każdego zgłoszenia dostajesz indywidualny numer dzięki któremu możesz sprawdzić co się dzieje z twoim zgłoszeniem. W sekcji Moje konto w zakładce Moje zgłoszenia możesz sprawdzić wszystkie zgłoszone problemy i pomysły. Przy każdym zgłoszeniu znajduje się informacja o aktualnym stanie jego realizacji. Status Nowe oznacza, że sprawa trafiła do systemu Warszawa 19115, status W trakcie oznacza, że temat został podjęty przez odpowiednie służby miejskie i jest w trakcie realizacji. Status Zamknięte oznacza że realizacja sprawy została zakończona.

    Uwaga : każdorazowe odinstalowanie aplikacji powoduje utratę dostępu do historii zgłoszeń