- Baza wiedzy
-
/
Transport i drogownictwo
- Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Społeczeństwo obywatelskie
- Sprawy obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Środowisko i zwierzęta
- / Transport publiczny
- / Udogodnienia dla pasażerów
Udogodnienia dla pasażerów
null e-POP elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów
Pilotaż programu
Elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów (e-POP) zaczął pilotażowo działać 21 marca 2022 roku pod adresem https://e-pop.wtp.waw.pl.
Zarząd Transportu Miejskiego chce sprawdzić, jakie będzie zainteresowanie taką formą komunikacji, zebrać uwagi oraz sugestie.
Na tej podstawie zostanie przygotowane rozwiązanie docelowe z szerokim wachlarzem usług, dostosowanym do potrzeb i oczekiwań.
Uwagi można zgłaszać wysyłając informacje na adres: opinie@ztm.waw.pl.
Dostępne usługi
Obecnie za pośrednictwem e-POP można złożyć wnioski o:
-
Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską,
-
Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską z uprawnieniami Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka,
-
Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską z uprawnieniami do bezpłatnych przejazdów dla osób powyżej 70 roku życia,
-
Kartę Ucznia,
-
uprawnienia Karty warszawianki / Karty warszawiaka, Karty młodej warszawianki / Karty młodego warszawiaka.
Dodatkowo w e-POP można złożyć wnioski i reklamacje w sprawach windykacyjnych oraz umówić się na spotkanie informacyjne dotyczące Warszawskiego Transportu Publicznego.