Informacje o Urzędzie m.st. Warszawy

null Biuro Rzeczy Znalezionych

Dane teleadresowe

Biuro Rzeczy Znalezionych

ul. Dzielna 15
01-029 Warszawa
tel.: 22 443 29 61, 22 443 29 62, 22 443 29 68
faks: 22 443 29 64
e-mail: rzeczyznalezione@um.warszawa.pl

Godziny pracy:

Poniedziałek: 08:00 – 18:00
Wtorek – piątek: 08:00 – 16:00

Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy
 
Biuro Rzeczy Znalezionych

Jak odnaleźć zagubioną rzecz

Ogłoszenia na temat zagubionych przedmiotów publikowane są w Biuletynie Informacji Publicznej m.st. Warszawy, na tablicy informacyjnej Biura Rzeczy Znalezionych oraz Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń Urzędu m.st. Warszawy

Zakres działania

  1. przyjmowanie rzeczy znalezionych i ich ewidencjonowanie

  2. prowadzenie magazynu rzeczy znalezionych

  3. wydawanie rzeczy znalezionych ich właścicielom

  4. przesyłanie znalezionych dokumentów, w tym dowodów osobistych, paszportów, praw jazdy, dowodów rejestracyjnych pojazdów do organów, które je wydały

  5. zabezpieczanie znalezionych rzeczy wartościowych oraz środków pieniężnych

  6. prowadzenie postępowania związanego z likwidacją rzeczy znalezionych po upływie okresu ich przechowywania.

Nie znalazłeś informacji?