Informacje o Urzędzie m.st. Warszawy

Wstecz

Biuro Rzeczy Znalezionych

Dane teleadresowe

Biuro Rzeczy Znalezionych

ul. Dzielna 15
01-029 Warszawa
tel.: 22 443 29 61, 22 443 29 62, 22 443 29 68
faks: 22 443 29 64
e-mail: rzeczyznalezione@um.warszawa.pl

Godziny pracy:

Poniedziałek: 08:00 – 18:00
Wtorek - piątek: 08:00 – 16:00
 
Biuro Rzeczy Znalezionych

 

Zakres działania

  • przyjmowanie rzeczy znalezionych i ich ewidencjonowanie,

  • prowadzenie magazynu rzeczy znalezionych,

  • wydawanie rzeczy znalezionych ich właścicielom,

  • przesyłanie znalezionych dokumentów, w tym dowodów osobistych, paszportów, praw jazdy, dowodów rejestracyjnych pojazdów do organów, które je wydały,

  • zabezpieczanie znalezionych rzeczy wartościowych oraz środków pieniężnych,

  • prowadzenie postępowania związanego z likwidacją rzeczy znalezionych po upływie okresu ich przechowywania.


Nie znalazłeś informacji?