- Baza wiedzy
-
/
Społeczeństwo obywatelskie
- Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Sprawy obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Środowisko i zwierzęta
- Transport i drogownictwo
- / Informacja Publiczna
- / Informacje o Urzędzie m.st. Warszawy
Informacje o Urzędzie m.st. Warszawy
null Elektroniczna Tablica Ogłoszeń
Ogłoszenia Urzędu m.st. Warszawy są umieszczane w jednym miejscu – na Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń ETO
Elektroniczna Tablica Ogłoszeń (ETO) to system informatyczny, który zastąpił papierowe ogłoszenia, wywieszane dotąd na tablicach w różnych lokalizacjach Urzędu.
Informacje wyświetlane są w jednym miejscu wraz z terminem publikacji. W celu ułatwienia wyszukiwania ogłoszenia są podzielone na kilka kategorii.
Wszystkie ogłoszenia znajdują się na stronie internetowej oraz na dotykowych monitorach, dostępnych w lokalizacjach:
-
w każdym Urzędzie Dzielnicy w Warszawie
-
w Biurze Geodezji i Katastru – ul. Sandomierska 12
-
w Biurze Mienia Miasta i Skarbu Państwa – ul. T. Chałubińskiego 8
-
w Centrum Obsługi Podatnika – ul. Obozowa 57
-
w budynku Urzędu Miasta – ul. Kruczkowskiego 2, na parterze.