- Baza wiedzy
-
/
Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Społeczeństwo obywatelskie
- Sprawy obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Środowisko i zwierzęta
- Transport i drogownictwo
- / Handel i usługi
Handel i usługi
null Mury Obronne Starego Miasta - wynajem lokali
Informacje ogólne
Obiekty w murach obronnych Starego Miasta w Warszawie:
-
Barbakan – lokal użytkowy o powierzchni użytkowej 116,00 m²
-
Baszta Prochowa – lokal użytkowy o powierzchni użytkowej 17,78 m²
-
Baszta Marszałkowska - lokal użytkowy o powierzchni użytkowej 12,64 m²
-
Baszta Altana - lokal użytkowy o powierzchni użytkowej 12,00 m²
Zadania ZTP:
-
wynajem w procedurze poza konkursem ofert lokali użytkowych zlokalizowanych w murach obronnych Starego Miasta,
-
wybór firm obsługujących ww. lokale w zakresie dostarczenia energii elektrycznej (przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego), współpraca i nadzór nad nimi,
-
nadzór nad właściwym funkcjonowaniem lokali w zakresie przestrzegania przez najemców wymogów związanych z porządkiem i czystością w lokalach użytkowych i w ich najbliższym otoczeniu,
-
ppoż. oraz wydzierżawiania powierzchni dodatkowej przed lokalem.
Zgłoszenia wszelkich usterek lub zastrzeżeń w funkcjonowaniu poszczególnych lokali (dotyczy jedynie najemców lokali użytkowych) zgłoś telefonicznie lub pisemnie w Zarządzie Terenów Publicznych.
Składanie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jak również ofert najmu lokali w postępowaniu poza konkursem ofert następuje z siedzibie Zarządu Terenów Publicznych – zgodnie z zasadami określonymi w poszczególnych postepowaniach.
Wymagane dokumenty i załączniki
Wymagane dokumenty wraz z załącznikami w poszczególnych postępowaniach (wynajem lokali w postępowaniu poza konkursem) określane są na stronie internetowej Zarządu Terenów Publicznych (otwarcie w nowym oknie), Urzędu Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy (otwarcie w nowym oknie) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Opłaty
Nie są wymagane żadne opłaty.
Miejsce złożenia i odbioru
Miejsce złożenia pism:
Zarząd Terenów Publicznych
Biuro Obsługi Mieszkańców
ul. Podwale 23 /parter/
00-261 Warszawa
tel. 22 277 05 00
e-mail: bom@ztp.waw.pl
Miejsce wyjaśnień i merytorycznych konsultacji -
w sprawach wynajmu oraz funkcjonowania lokali:
Zarząd Terenów Publicznych
Zespół ds. Handlu i Usług
ul. Podwale 23 /II piętro/ pok. 53 i 58
00-261 Warszawa
tel. 22 277 05 35 (36; 75)
e-mail: bom@ztp.waw.pl
Jednostka odpowiedzialna
Zarząd Terenów Publicznych
Termin odpowiedzi
Zgodnie z k.p.a.
Tryb odwoławczy
W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego – zgodnie z regulaminami postępowania.
W pozostałych – Dyrektor Zarządu Terenów Publicznych. Odwołanie trzeba złożyć w formie pisemnej. ZTP nie posiada określonego wzoru.
Podstawa prawna
-
Uchwała nr 214/94 Zarządu Dzielnicy Warszawa-Śródmieście z dnia 10 maja 1994 r. w sprawie powierzenia nieruchomości w administrowanie.
-
Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
-
Uchwała nr LXI/1712/2005 Rady m. st. Warszawy z dnia 28 października 2005 r.
w sprawie przekształcenia zakładu budżetowego m. st. Warszawy pod nazwą „Zarząd Terenów Publicznych" w jednostkę budżetową m. st. Warszawy. -
Ustawa z dnia 29 stycznia 2009 r. Prawo zamówień publicznych.
-
Uchwała nr LVI/1668/2009 Rady m.st. Warszawy z dnia 28 maja 2009 r. w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach wielolokalowych na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższy niż 10 lat oraz wyrażenia zgody na zawarcie, po umowie zawartej na czas oznaczony, kolejnej umowy najmu z tym samym podmiotem.
-
Zarządzenie nr 5923/2014 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 7 maja 2014 r. w sprawie zasad najmu lokali użytkowych w budynkach wielolokalowych na okres do lat 3 oraz szczegółowego trybu oddawania w najem lokali użytkowych w budynkach wielolokalowych na okres dłuższy niż 3 lata i nie dłuższy niż 10 lat.