Informacje o Urzędzie m.st. Warszawy

null Patronat Prezydenta m.st. Warszawy

Jak uzyskać honorowy patronat Prezydenta m.st. Warszawy?

  1. Przygotować pismo z najważniejszymi informacjami na temat przedsięwzięcia, które ma zostać objęte honorowym patronatem; pismo musi zawierać:

  • informację o organizatorze

  • opis przedsięwzięcia:

  • pełną nazwę

  • termin i miejsce realizacji

  • program wydarzenia

  • informację do kogo przedsięwzięcie jest adresowane

  • jakie są główne cele przedsięwzięcia

  • informację o współorganizatorach, partnerach, sponsorach oraz pozostałych patronach wydarzenia – jeśli w ramach wydarzenia jest nawiązana współpraca z m.st. Warszawą – należy tę informację zamieścić

  • źródło finansowania – jeśli wydarzenie jest współfinansowane przez m.st. Warszawę – należy tę informację podać

  • informację, czy wydarzenia w ramach przedsięwzięcia są ogólnodostępne i bezpłatne

  • jaki związek przedsięwzięcie ma z Warszawą

  • kontakt do organizatora.

  1. Wysłać pismo do Gabinetu Prezydenta na adres mailowy lub na adres korespondencyjny:

Pismo lub mail powinny mieć dopisek “wniosek o patronat Prezydenta m.st. Warszawy”

Rozpatrywanie wniosków może potrwać ok. 4 do 5 tygodni. Wnioski o Patronat Prezydenta m.st. Warszawy są opiniowane przez biura urzędu. Ostateczna decyzja o przyznaniu patronatu zawsze należy do Prezydenta m.st. Warszawy.

Kiedy złożyć pismo?

Złóż pismo z odpowiednim wyprzedzeniem, biorąc pod uwagę, że rozpatrywanie wniosków trwa ok. 4 do 5 tygodni.

Patronat został przyznany – co dalej?

  1. W przypadku objęcia inicjatywy lub wydarzenia patronatem honorowym Prezydenta m.st. Warszawy w materiale informacyjnym lub promocyjnym organizator powinien zamieścić odpowiedni znak graficzny.

Wersje znaków patronackich określone są w Księdze identyfikacji wizualnej. Znak promocyjny. (str. 60). Znak musi być umieszczony zgodnie z wytycznymi dotyczącymi kolorystyki, pola ochronnego oraz wielkości minimalnej.

  1. Przesłać projekty graficzne do akceptacji Biura Marketingu Miasta na adres znak@um.warszawa.pl

  • Termin na akceptację projektu wynosi 3 dni robocze, ale dokładamy starań, aby odpowiedzieć w ciągu kilku godzin od momentu otrzymania maila.

Czy materiały promocyjne zawierające identyfikator herbowy muszą być zaakceptowane przez Urząd?

Tak. Zapoznaj się z Księgą identyfikacji wizualnej. Znak promocyjny. Gotowy projekt wyślij e-mailem do akceptacji Biura Marketingu Miasta na adres znak@um.warszawa.pl

Czy Prezydent obejmuje patronatem honorowym wydarzenia, które są finansowane przez Urząd Miasta?

Nie, Prezydent nigdy nie sprawuje patronatu honorowego nad imprezami, wydarzeniami organizowanymi lub finansowanymi przez biura lub jednostki m.st. Warszawy. Jest ich organizatorem, dlatego wówczas, zamiast znaku patronatu, używa się zapisu: „Prezydent m.st. Warszawy zaprasza na…” 

Jednostka odpowiedzialna

Miejsce składania dokumentów

Kancelaria ogólna Urzędu m.st. Warszawy

Al. Jerozolimskie 44

00-024 Warszawa

czynna: poniedziałek  w godz. 08:00-18:00, wtorek – piątek, w godz. 08:00 – 16:00

Punkt kancelaryjny

pl. Bankowy 3/5 (wejście D, parter)

00-950 Warszawa

punkt czynny: poniedziałek – piątek, w godz. 8:00 – 16:00

Pytania

Jak ubiegać się o przyznanie honorowego patronatu burmistrza dzielnicy?

Zasady są podobne jak w przypadku przyznawania honorowego patronatu Prezydenta m.st. Warszawy.

Należy złożyć pismo z podstawowymi informacjami o przedsięwzięciu, umieszczenie logotypu na materiałach promocyjnych i przesłanie ich do właściwej jednostki w dzielnicy w celu zaakceptowania. 

Warto skontaktować się z Wydziałem Obsługi Mieszkańców, aby dowiedzieć się, gdzie i w jakim terminie należy złożyć pismo o taki patronat i uzyskać więcej informacji.

W jaki sposób można ubiegać się o logo ,,Zakochaj się w Warszawie"?

Znak promocyjny „Zakochaj się Warszawie” jest elementem wizualnym marki m.st. Warszawy.

Znak jest umieszczany w materiałach promocyjnych projektów realizowanych przez Urząd Miasta i podległe mu jednostki oraz w materiach promocyjnych projektów, w których samorząd występuje, jako mecenas, partner lub współorganizator.

Oznacza to, że podstawą wykorzystywania znaku „Zakochaj się w Warszawie”, jest współpraca z samorządem stołecznym w organizacji zamierzonego projektu.

Zasady wykorzystania znaku w materiałach promocyjnych projektu określane są każdorazowo w umowie zawieranej pomiędzy jego organizatorem a Urzędem m.st. Warszawy.

Dla organizacji pozarządowych zasady i możliwości współpracy z samorządem stołecznym określone są na stronie NGO - współpraca z organizacjami pozarządowymi, można też zgłosić chęć współpracy do Urzędu Dzielnicowego lub merytorycznego Biura Urzędu m.st. Warszawy.

Marka Warszawa

Nie znalazłeś informacji?