Informacje o Urzędzie m.st. Warszawy

null Reklamacja zgłoszeń w systemie Warszawa 19115

Mieszkaniec ma możliwość  zgłoszenia zastrzeżenia do sposobu lub braku realizacji zgłoszenia.

Do zgłoszeń niezrealizowanych w terminie można złożyć reklamację przez:

  1. Telefon 19115 (otwarcie w nowym oknie). Numer 19115 jest jednolitym ogólnowarszawskim numerem kontaktowym, zarówno dla telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. Opłata za połączenie z numerem 19115 jest zgodna z taryfą operatora osoby dzwoniącej.

  2. E-mail: kontakt@um.warszawa.pl.

  3.  Czat (otwarcie w nowym oknie).

 

Przy składaniu reklamacji wymagane jest podanie numeru reklamowanego zgłoszenia

W sytuacji niepodania numeru reklamacja zostanie przyjęta jako nowe zgłoszenie. 

Nie przyjmuje się reklamacji do zgłoszenia zrealizowanego po upływie 90 dni od dnia jego zrealizowania.

W takiej sytuacji rejestrowane jest nowe zgłoszenie z zaznaczeniem w jego treści powiązania z pierwszym zgłoszeniem, podając jego numer.

Nie znalazłeś informacji?