- Knowledge base
-
/
Społeczeństwo obywatelskie
- Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Sprawy obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Środowisko i zwierzęta
- Transport i drogownictwo
- / Miejski Rzecznik Konsumentów
-
/
Porady Miejskiego Rzecznika Konsumentów
null Miejski Rzecznik Konsumentów
Miejski Rzecznik Konsumentów
Urząd m.st. Warszawy
ul. Canaletta 2
00-099 Warszawa
tel. 22 443 34 44
faks 22 443 34 70
e-mail: konsument@um.warszawa.pl
Wydział Miejskiego Rzecznika Konsumentów (otwarcie w nowym oknie)
Miejski Rzecznik Konsumentów (otwarcie w nowym oknie)
Zadania Miejskiego Rzecznika Konsumentów (otwarcie w nowym oknie)
Sprawy jakimi zajmuje się Rzecznik (otwarcie w nowym oknie)
Sprawy którymi Rzecznik się nie zajmuje (otwarcie w nowym oknie)
Biuletyn Informacji Publicznej m.st. Warszawy (otwarcie w nowym oknie)
Porady i informacje
Mieszkańcy Warszawy mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich osobiście i telefonicznie.
Aby uzyskać pomoc OSOBIŚCIE:
-
porady osobiste udzielane są po wcześniejszym ustaleniu terminu w Punkcie Obsługi Konsumentów Miejskiego Rzecznika Konsumentów przy ul. Canaletta 2 w Warszawie,
-
w celu umówienia spotkania prosimy o kontakt pod numerem (22) 44 33 444 lub pod adresem konsument@um.warszawa.pl,
-
zgłaszając się po poradę przynieś ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).
Aby uzyskać pomoc TELEFONICZNIE:
-
zadzwoń pod numer (22) 44 33 444,
-
numer jest czynny od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00.
Miejski Rzecznik Konsumentów nie udziela porad prawnych w sprawach konsumenckich za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Osoby zainteresowane uzyskaniem drogą elektroniczną porady prawnej w sprawie konsumenckiej, mogą skorzystać z pomocy Konsumenckiego Centrum E-porad wysyłając zapytanie na adres porady@dlakonsumentow.pl.
Dane osobowe ujawnione przy udzielaniu porad i informacji są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w szczególności w celu zapewnienia przez Miejskiego Rzecznika Konsumentów pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta.
Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się poniżej.
Miejski Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji:
-
wyłącznie konsumentom, czyli osobom fizycznym, które działając w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą lub zawodową zawarły umowę z przedsiębiorcą (art. 22 [1] kodeksu cywilnego)
-
wyłącznie mieszkańcom Warszawy; dane teleadresowe powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w kraju można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl(otwiera się w nowej karcie).