null Bezgotówkowe płatności na Platformie E-COM STP

W celu ułatwienia załatwiania spraw w urzędzie m.st. Warszawy została wprowadzona nowa funkcjonalność, która pozwoli na bezgotówkowe płatności na rzecz miasta za pomocą Platformy E-COM STP. Platforma służy do realizacji internetowych płatności za wszystkie czynności urzędowe, bez żadnych prowizji i w sposób zapewniający pełne bezpieczeństwo.

Płatności za pomocą Platformy E-COM można dokonywać we wszystkich urzędach dzielnic oraz w Biurze Administracji i Spraw Obywatelskich.
 

Jak dokonać płatności?

Z platformy można skorzystać wpisując adres strony internetowej lub skanując kod QR umieszczony na stanowisku obsługi w danym urzędzie. Dzięki temu płatności można dokonać przed wizytą w urzędzie lub za pomocą urządzeń mobilnych bezpośrednio przy stanowisku obsługi. Nie trzeba korzystać w tym celu ze stanowisk obsługi kasowej.

Po wybraniu odpowiedniego przycisku zostaną Państwo skierowani do modułu opłat ze schematem skonfigurowanym dla danego urzędu dzielnicy. 

 

Otwarcie w nowym oknie: Strona płatności Urzędu Dzielnicy Wola

 

Moduł opłat jest odzwierciedleniem, istniejącego w opłatomatach, schematu rachunków do dokonywania zdefiniowanych opłat na rzecz miasta.

Możemy skorzystać z trzech wersji językowych: polskiej, angielskiej i ukraińskiej.

Osoba dokonująca płatności wybiera język, opłatę i przypisany do niej rachunek oraz wprowadza dane osobowe pozwalające na identyfikację płacącego oraz dane karty. Następnie realizuje płatność i otrzymuje potwierdzenie na wskazany adres e-mail.

Co zyskasz dzięki Platformie E-COM STP?

  1. Możesz dokonać płatności za pomocą własnego urządzenia, np. komputera, smartfonu czy tableta;

  2. Dokonasz opłat:

  • komunikacyjnych (rejestracja pojazdu, opłaty za prawa jazdy),

  • publicznoprawnych (podatki lokalne i opłaty skarbowe),

  • komunalnych,

  • geodezyjnych,

  • innych opłat uzgodnionych z m.st Warszawa z zapewnieniem ich jednoznacznej identyfikacji;

  1. Dokonasz bezpłatnej i bezpiecznej płatności kartami płatniczymi Visa/Mastercard, Google Pay, Apple Pay;

  2. Otrzymasz potwierdzenie wniesienia opłaty w formie wiadomości e-mail, zawierającej kod QR przyspieszający weryfikację płatności przy stanowisku obsługi.

Rozwiązanie to poprawi jakość i skróci czas obsługi mieszkańców. Pozwoli także na kompleksowe załatwienie przy stanowisku obsługi klienta takich usług jak  m.in. rejestracja pojazdów i wydawania uprawnień.

Nie znalazłeś informacji?