Przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne

null Budowa oraz przebudowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych - KROK 3 - uzgodnienie projektu przyłącza

Krok po kroku

Klient w celu uzgodnienia projektu przyłącza wodociągowego lub kanalizacyjnego Klient przekazuje do Spółki:
zlecenie na uzgodnienie dokumentacji technicznej dotyczącej przyłącza wodociągowego lub kanalizacyjnego wraz z 3 egzemplarze projektu.                                                     

Projekt powinien zawierać następujące dokumenty:

1. aktualne warunki techniczne wraz z danymi technicznymi;

2. dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości (np.: wypis z księgi wieczystej, odpis aktu notarialnego, umowę najmu, umowę dzierżawy, decyzję administracyjną, wypis z rejestru gruntów, postanowienie sądu itp. lub oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane);.

3. kserokopię mapy do celów projektowych z naniesioną trasą przyłączy (oryginał mapy do wglądu);.

4. uzgodnienie z właścicielem lub właścicielami nieruchomości - podpis właściciela lub wszystkich współwłaścicieli nieruchomości na projekcie, lub dołączenie stosownego oświadczenia o zapoznaniu się z projektem przyłącza;.

5. kserokopię uprawnień projektanta,                                                                                                                         

6. upoważnienie do reprezentowania Inwestora.                                                                                                                                           

Uzgodnienie projektu przyłącza dokonywane jest w ciągu 30 dni kalendarzowych. 

Wymagane dokumenty i załączniki

Klient składa zlecenie na uzgodnienie dokumentacji technicznej dotyczącej przyłącza wodociągowego lub kanalizacyjnego wraz z 3 egzemplarzami projektu. Projekt przyłącza powinien zawierać następujące dokumenty:

  1. aktualne warunki techniczne wraz z danymi technicznymi;

  2. dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości (np.: wypis z księgi wieczystej, odpis aktu notarialnego, umowa najmu, umowa dzierżawy, decyzja administracyjna, wypis z rejestru gruntów, postanowienie sądu, itp. lub oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane);

  3. kserokopia mapy do celów projektowych z naniesioną trasą przyłączy (oryginał mapy do wglądu);

  4. uzgodnienie z właścicielem lub właścicielami nieruchomości - podpis właściciela lub wszystkich współwłaścicieli nieruchomości na projekcie lub dołączenie stosownego oświadczenia o zapoznaniu się z projektem przyłącza;

  5. kserokopia uprawnień projektanta;

  6. upoważnienie do reprezentowania Inwestora.

Opłaty

Uzgodnienie dokumentacji technicznej jest usługą nieodpłatną.

Miejsce złożenia i odbioru

osobiście:

Dział Obsługi Klienta w Warszawie,
pl. Starynkiewicza 5 pon. - pt. w godz. 7.00 - 15.00
lub
ul. Zaruskiego 4
pon. w godz. 7.00 - 17:00; wt. - pt. w godz. 7.00 - 16.00

 

elektronicznie:

geoportal Bliżej Mieszkańca
                                                                                                                                                                           

pisemnie:

MPWiK w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa lub ul. Zaruskiego 4, 00-468 Warszawa

Jednostka odpowiedzialna

Pion Rozwoju

Termin odpowiedzi

Uzgodnioną dokumentację można odebrać osobiście w Dziale Obsługi Klienta lub jest wysłana pocztą na wskazany adres do korespondecji  o możliwości odbioru Klient jest powiadomiony za pośrednictwem SMS, e-mailem lub w formie pisemnej (w przypadku zaznaczenia na zleceniu opcji odbiór osobisty). W przypadku składania wniosku za pośrednictwem geoportalu Bliżej Mieszkańca zgodnie z informacją wskazaną w eWniosku (osobiście, pocztą, elektronicznie).

Tryb odwoławczy

Brak.

Uwagi

1. Uzgodnienie projektu przyłącza ważne jest 3 lata. 
2. Uzgodniona dokumentacja można odebrać osobiście w Dziale Obsługi Klienta lub jest wysłana pocztą na wskazany adres do korespondecji o możliwości odbioru Klient jest powiadomiony za pośrednictwem SMS, e-mailem lub w formie pisemnej (w przypadku zaznaczenia na zleceniu opcji odbiór osobisty). W przypadku składania wniosku za pośrednictwem geoportalu Bliżej Mieszkańca zgodnie z informacją wskazaną we wniosku (osobiście, pocztą, elektronicznie).

Podstawa prawna

  • Uchwała Nr XV/375/2019 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 4 lipca 2019 roku w sprawie uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie m.st. Warszawy. gmin: Michałowice, Nieporęt, Raszyn, Serock, Wieliszew oraz miast Piastów i Pruszków (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2019 r. poz. 9019) 

  • Ustawa z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. 2023 poz. 537)

  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).                                                             

Nie znalazłeś informacji?