Przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne

null Montaż lub wymiana wodomierza ogrodowego

Podlewasz duży ogród? Zainstaluj wodomierz ogrodowy, który odlicza wodę zużytą bezpowrotnie, czyli taką, która nie wraca do kanalizacji, a zaoszczędzisz na opłatach za odprowadzanie ścieków!

Krok po kroku

1. Zainstaluj we własnym zakresie wodomierz odliczający wodę bezpowrotnie zużytą czyli taką, które nie trafia do kanalizacji. Wodomierz rejestruje pobór wody wykorzystywanej do podlewania ternów zielonych.

2. Po montażu/wymianie wodomierza zgłoś do nas montaż wodomierza wraz z dokumentacją fotograficzną.

3. Jeśli do zgłoszenia dołączysz komplet załączników, wodomierz wprowadzany jest do ewidencji.

4. W celu prawidłowego rozliczenia wodomierza ogrodowego dostarcz nam jego wskazania każdorazowo w terminie planowanego odczytu wodomierza głównego (w ciagu 3 dni od daty odczytu wodomierza głónego).

Wymagane Dokumenty

1. Zgłoszenie zamontowania wodomierza odliczającego będącego własnością Odbiorcy Usług (PDF, 141 KB),

2. Zgłoszenie wymiany wodomierza odliczającego będącego własnością Odbiorcy Usług (PDF, 152 KB),

3. Dokumentacja fotograficzna przedstawiająca:

  • stan końcowy wodomierza zdemontowanego wraz z numerem fabrycznym (zdjęcie należy wykonać przed zdemontowaniem wodomierza),
  • wskazanie początkowe zamontowanego wodomierza,
  • widoczną cechą legalizacyjną zamontowanego wodomierza,
  • umiejscowienie zestawu wodomierza,
  • zawory czerpalne (krany na zewnątrz budynku) przy zestawie wodomierza,
  • miejsce podlewania (teren zielony, który jest podlewany).

Opłaty

Brak

Miejsce złożenia i odbioru

  • osobiście:

Dział Obsługi Klienta w Warszawie:

pl. Starynkiewicza 5 pon.  pt. w godz. 7.00  15.00

lub                                                                                                                    

ul. Zaruskiego 4
pon. w godz. 7.00  17:00; wt.  pt. w godz. 7.00 – 16.00                                                                                

  • elektronicznie:

e-mail: dok@mpwik.com.pl  
Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK)

  • korespondencyjnie:

MPWiK w m.st. Warszawie S.A.

pl. Starynkiewicza 5, 02015 Warszawa

lub

ul. Zaruskiego 4, 00468 Warszawa.

Jednostka odpowiedzialna

Pion Sprzedaży

Termin odpowiedzi

30 dni roboczych od daty wpłynięcia zlecenia wraz z wszystkimi załącznikami.

Tryb odwoławczy

Brak

Uwagi

1. Wodomierze dostępne na rynku posiadają cechę legalizacyjną ważną przez 5 lat i nie wymagają dodatkowego plombowania przez nasze służby techniczne.

2. Wszystkie prace związane z ewentualną naprawą, ponowną legalizacją, bądź wymianą wodomierza, należy wykonać na własny koszt.

3. Wskazania wodomierza ogrodowego przekaż do nas we własnym zakresie.

4. Brak dostarczenia dokumentacji fotograficznej do zgłozenia będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez realizacji.

Podstawa prawna

Nie znalazłeś informacji?