Informacje o Urzędzie m.st. Warszawy

null Portal mojaWARSZAWA - pytania

Informacje ogólne

Czym są usługi cyfrowe?

Usługi cyfrowe to usługi świadczone drogą elektroniczną – na odległość.

Możesz zrealizować je online o każdej porze dnia i z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy, że posiadasz urządzenie z dostępem do internetu, np. laptop lub tablet.

Czym jest portal mojaWARSZAWA i kto nim administruje?

Portal mojaWARSZAWA to serwis internetowy z usługami cyfrowymi (e-usługami).

Portal mojaWARSZAWA rozpoczyna proces cyfryzacji usług miejskich i ma na celu dostarczenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, dzięki którym zrealizujesz je szybko, bezpiecznie – bez konieczności osobistego stawiania się w Urzędzie.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj najważniejsze informacje o portalu (otwarcie w nowym oknie), zapoznaj się z jego regulaminem (otwarcie w nowym oknie) oraz polityką prywatności (otwarcie w nowym oknie).

Kto stworzył portal mojaWARSZAWA i odpowiada za jego działanie?

Portal mojaWARSZAWA został zaprojektowany przez Biuro Informatyki Miasta, komórkę organizacyjną Urzędu m.st. Warszawy zajmującą się automatyzacją usług publicznych i procesów wewnętrznych, a także cyfryzacją zasobów miejskich.

Pracownicy biura czuwają nad poprawnym działaniem portalu i dbają o jego rozwój w oparciu o zgłaszane przez mieszkańców potrzeby.

Chcesz ocenić portal lub znajdujące się w nim usługi?

Znajdź w naszym FAQ zagadnienie dotyczące wyrażania opiniii i dowiedz się jak to zrobić.

Gdzie mogę się zgłosić, jeśli będę potrzebować pomocy?

Jeśli masz pomysł na nową usługę lub chcesz zgłosić nieprawidłowe działanie portalu, skontaktuj się z nami.

W przypadku zgłaszania błędu zachęcamy do robienia zrzutów ekranu z komunikatem tego błędu (można tego dokonać poprzez wciśnięciena klawiaturze klawisza PrtScr i wklejenie obrazu do treści wiadomości e-mail), a następnie przesłania zgłoszenia na adres: kontakt@um.warszawa.pl. Dzięki temu będziemy mogli zainterweniować znacznie szybciej.

Co dzieje się ze zgłoszeniem, które do Was zgłoszę?

Zgłoszenie, które do nas kierujesz przez stronę lub mailowo na adres kontakt@um.warszawa.pl (otwarcie w nowym oknie) jest dystrybuowane przez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 do biur Urzędu m.st. Warszawy i/lub Urzędów Dzielnic.

W zależności od tematu Twojego zgłoszenia, pracownik danego biura merytorycznego lub Urzędu Dzielnicy udzieli Ci odpowiedzi w ramach portalu Warszawa 19115.

Chcę wyrazić opinię na temat tego portalu. Jak to zrobić?

Twoja opinia jest dla nas na wagę złota, ponieważ dzięki niej możemy ulepszyć portal mojaWARSZAWA w taki sposób, aby lepiej odpowiadał Twoim oczekiwaniom.

Możesz ocenić usługi dostępne na portalu lub cały portal w dedykowanej ankiecie, którą znajdziesz po prawej stronie – w żółtym kwadracie z wizerunkiem ręki i gwiazdek. Po kliknięciu w ten kwadrat, pojawi się formularz z oceną.

Czy muszę płacić, aby korzystać z usług dostępnych na portalu?

Nie. Usługi cyfrowe na portalu mojaWARSZAWA udostępniamy Ci bezpłatnie

Rejestracja i logowanie

Kto może założyć konto w portalu?

Konto w portalu mojaWARSZAWA może założyć każda pełnoletnia osoba, która posiada profil zaufany.

Czym jest profil zaufany? Gdzie mogę go założyć?

Profil zaufany (PZ) jest usługą rządową, która potwierdza tożsamość obywatela Rzeczypospolitej Polskiej.

To Twój własny podpis elektroniczny, którym możesz podpisywać składane do podmiotów publicznych dokumenty, np. wnioski czy podania.

Załóż profil zaufany w Serwisie Rzeczypospolitej Polskiej (otwarcie w nowym oknie) i zacznij realizować sprawy urzędowe przez internet.

Dlaczego wymagacie ode mnie profilu zaufanego?

Profil zaufany pozwala nam Ciebie zidentyfikować i dopasować panel użytkownika do Twoich potrzeb.

Na podstawie danych w Twoim profilu zaufanym, które zostaną przeniesione do portalu mojaWARSZAWA,będziemy mogli zrealizować złożony przez Ciebie wniosek do Urzędu.

Na przeniesienie danych, o których mowa wyżej, wyrażasz dobrowolną wolę poprzez założenie konta użytkownika w portalu.

Jak mogę zarejestrować się w portalu?

Nowe konto w portalu mojaWARSZAWA utworzysz po przejściu na stronę dedykowaną rejestracji i logowaniu – znajdziesz ją w tym miejscu (otwarcie w nowym oknie) lub na stronie głównej (otwarcie w nowym oknie) po kliknięciu w czerwony przycisk z napisem „Zaloguj”, który znajdziesz po prawej stronie w menu na górze strony.

W jaki sposób mogę zalogować się do portalu?

Za każdym razem możesz zalogować się w tym miejscu (otwarcie w nowym oknie) lub na stronie głównej (otwarcie w nowym oknie) po kliknięciu w czerwony przycisk z napisem „Zaloguj”, który znajdziesz po prawej stronie w menu na górze strony.

Czy muszę podawać Wam swoje dane osobowe?

Nie. Pamiętaj jednak, że bez ich podania nie będziesz mógł utworzyć w portalu mojaWARSZAWA konta, zarządzać swoimi danymi teleadresowymi, a my nie będziemy mogli zrealizować Twojej sprawy.

Portal mojaWARSZAWA przetwarza dane osobowe zgodnie z klauzulą informacyjną, która znajduje się w polityce prywatności (otwarcie w nowym oknie).

Czy mogę samodzielnie usunąć swoje konto?

Nie masz możliwości samodzielnego usunięcia konta z portalu mojaWARSZAWA. Jeśli chcesz, abyśmy zrobili to za Ciebie, napisz do nas (otwarcie w nowym oknie) Wyślij zgłoszenie na adres e-mail: iod@um.warszawa.pl podając adres e-mail, z którego założono konto na portalu oraz imię i nazwisko.

Panel użytkownika / mój panel – dostępny po zalogowaniu

Co znajdę w swoim panelu użytkownika?

panelu użytkownika (otwarcie w nowym oknie) przygotowaliśmy dla Ciebie:

  1. sumę wszystkich Twoich opłat na rzecz m.st. Warszawy, w tym m.in. podatków lokalnych, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi i mandatów
  2. wykaz aktywnych, złożonych przez Ciebie do Urzędu spraw
  3. aktualną temperaturę i stan jakości powietrza w Twojej okolicy
  4. przestrzeń z powiadomieniami, dzięki której będziesz na bieżąco z różnymi terminami lub wydarzeniami dotyczącymi Twoich spraw oraz usług
  5. harmonogram odbioru odpadów dla wskazanego przez Ciebie adresu
  6. możliwość szybkiego przejścia do katalogu usług
  7. zarządzanie ulubionymi usługami poprzez ich dodawanie lub usuwanie

Chcę opłacić swój podatek, mandat lub dokonać opłaty za gospodarowanie odpadami. Jak to zrobić?

Kiedy zalogujesz się do portalu mojaWARSZAWA w zakładce „Panel” znajdziesz sekcję „Do zapłaty” (otwarcie w nowym oknie) – kafelek z sumą wszystkich Twoich opłat względem Urzędu m.st. Warszawy.

Kliknij w ten kafelek i przejdź do przestrzeni, w której znajdziesz zestawienie swoich należności w trzech kategoriach: podatki lokalne, odpady komunalne i mandaty.

Dostępna będzie lista zobowiązań ogółem – znajdziesz w niej wszystkie swoje należności.

Jeśli któraś z nich nie została jeszcze opłacana, po prawej stronie będzie przycisk z komunikatem o możliwości jej opłacenia. Wystarczy, że klikniesz w ten przycisk i zostaniesz przeniesiony do płatności online operatora, z którym Urząd m.st. Warszawy zawarł umowę.

Gdzie sprawdzę, ile mam jeszcze do zapłaty względem Urzędu m.st. Warszawy?

Sumę wszystkich swoich opłat do uregulowania znajdziesz po zalogowaniu do portalu mojaWARSZAWA w zakładce „Panel” – na kafelku z napisem „Do zapłaty”. 

Jeśli chcesz przejrzeć poszczególne należności za swoje podatki lokalne, opłaty za gospodarowanie odpadami lub wysokości otrzymanych mandatów, kliknij w kafelek „Do zapłaty” (otwarcie w nowym oknie).

Czy mogę sprawdzić status swojego zobowiązania?

Tak. Status danego zobowiązania możesz sprawdzić po zalogowaniu do portalu mojaWARSZAWA w swoim panelu użytkownika (otwarcie w nowym oknie).

Przejdź do zakładki „Panel”, a następnie kliknij w kafelek „Do zapłaty” (otwarcie w nowym oknie) z sumą wszystkich Twoich należności względem Urzędu m.st. Warszawy.

Kiedy znajdziesz się w sekcji „Do zapłaty” w liście zobowiązań po prawej stronie dostępne będą ich statusy.

Dzięki nim dowiesz się czy dane zobowiązanie jest:

  1. zaległe

  2. nadchodzące

  3. w przetwarzaniu

  4. opłacone

Czy mam możliwość przejrzenia wszystkich złożonych przez portal do Urzędu spraw?

Tak. Po zalogowaniu do portalu mojaWARSZAWA w swoim panelu użytkownika (otwarcie w nowym oknie) znajdziesz kafelek „Sprawy”.

Zobaczysz na nim ilość Twoich aktywnych spraw w Urzędzie m.st. Warszawy – inaczej: spraw aktualnie rozpatrywanych przez pracowników Urzędu.

Po kliknięciu w ten kafelek znajdziesz się w sekcji „Moje sprawy” (otwarcie w nowym oknie). W tym miejscu przejrzysz wszystkie wnioski, które zostały przez Ciebie złożone do Urzędu. Możesz też sprawdzić stan realizacji każdego z nich lub zapoznać się z jego szczegółami.

Gdzie sprawdzę, czy złożony przeze mnie wniosek został rozpatrzony?

Po zalogowaniu do portalu mojaWARSZAWA, w swoim panelu użytkownika (otwarcie w nowym oknie) znajdziesz kafelek „Sprawy”, na którym znajduje się ilość Twoich aktywnych spraw w Urzędzie m.st. Warszawy.

Po kliknięciu w ten kafelek znajdziesz się w sekcji „Moje sprawy” (otwarcie w nowym oknie) z listą Twoich urzędowych wniosków. W tym miejscu masz wgląd do wszystkich złożonych przez Ciebie wniosków do Urzędu. Możesz sprawdzić stan realizacji każdego z nich, a także zapoznać się z jego szczegółami.

Jak mogę dodać usługę do ulubionych?

Jeśli często realizujesz jakąś usługę na portalu mojaWARSZAWA, możesz ją dodać do swoich ulubionych i mieć ją zawsze pod ręką w panelu użytkownika (otwarcie w nowym oknie). Na dole strony będzie dla Ciebie dostępny obszar pn. „Moje ulubione usługi”.

Dodawać usługi możesz po zalogowaniu do portalu, kiedy przejdziesz do katalogu usług (otwarcie w nowym oknie). Wystarczy, że na kafelku z daną usługą klikniesz w serduszko obok przycisku „Uruchom”. Kiedy podświetli się na czerwono, usługa zostanie dodana do wspomnianego wyżej obszaru „Moje ulubione usługi”.

Jak mogę usunąć usługę z ulubionych?

Jeśli chcesz usunąć dodaną wcześniej do ulubionych usługę, możesz to zrobić na dwa sposoby.

Zaloguj się do portalu mojaWARSZAWA, a następnie:

1. Przejdź do swojego panelu użytkownika (otwarcie w nowym oknie) i w obszarze „Moje ulubione usługi” na kafelku z wybraną usługą kliknij w czerwone serduszko obok przycisku „Uruchom”;

2. Przejdź do katalogu usług i zlokalizuj czerwone serduszko na kafelku z daną usługą – kliknij w nie, a zrobi się białe z niebieskim obramowaniem. Usunięte z ulubionych usługi nie będą już widoczne w obszarze „Moje ulubione usługi”.

Pamiętaj, że usuniętą usługę zawsze możesz dodać ponownie do ulubionych.

Podatki lokalne

Jakie podatki mogę obliczać i opłacać w portalu?

W portalu mojaWARSZAWA udostępniamy podatki lokalne, czyli:

  1. podatek od nieruchomości
  2. podatek leśny
  3. podatek rolny
  4. podatek od środków transportowych

Chcę zapłacić swój podatek. Jak to zrobić?

Kiedy zalogujesz się do portalu mojaWARSZAWA, w swoim panelu użytkownika przejdź do zakładki „Podatki” (otwarcie w nowym oknie), a następnie przejrzyj listę swoich zobowiązań.

Na liście uwzględniliśmy wszystkie Twoje podatki lokalne oraz ich aktualne statusy.

Jeśli masz jakiś podatek do zapłacenia, po prawej stronie dostępny będzie przycisk z komunikatem o możliwości jego opłacenia.

Wystarczy, że klikniesz w ten przycisk, a zostaniesz przeniesiony do płatności online operatora, z którym Urząd m.st. Warszawy zawarł umowę.

W jaki sposób mam obliczyć swój podatek i złożyć deklarację lub informację podatkową do Urzędu?

Po zalogowaniu się do portalu mojaWARSZAWA przejdź do zakładki „Podatki” (otwarcie w nowym oknie).

Po lewej stronie znajdziesz kafelek z kreatorami deklaracji i informacji podatkowych.

Kliknij w komunikat „Przejdź do kreatorów” (otwarcie w nowym oknie), a następnie wybierz rodzaj swojego zobowiązania poprzez kliknięcie komunikatu „Przejdź” przy wybranym podatku.

W nowym oknie otworzy się kreator podatkowy, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez całą procedurę obliczeń i składania formularza do Urzędu.

Czym są kreatory podatkowe?

Kreatory podatkowe to narzędzia, które w prosty sposób pozwalają na wygenerowanie nowych deklaracji lub informacji podatkowych, uzupełnianie ich, a następnie wydruk lub złożenie drogą elektroniczną do Urzędu. Kreatory pomogą dobrać odpowiednią stawkę podatkową i automatycznie wyliczą Twój podatek.

Czym są moje przedmioty opodatkowania?

Jak mogę je dodać? Przedmiotem opodatkowania może być Twoja działka rolna lub posiadana przez Ciebie nieruchomość, czyli tak naprawdę to, od czego płacisz podatek.

W portalu mojaWARSZAWA znajdują się te przedmioty opodatkowania, które zostały zarejestrowane w Centrum Obsługi Podatnika Urzędu m.st. Warszawy. Nie masz możliwości ich samodzielnego wprowadzania.

Gdzie przejrzę wszystkie złożone przeze mnie do Urzędu deklaracje i informacje podatkowe?

Po zalogowaniu do portalu mojaWARSZAWA, z zakładce „Podatki” znajdziesz historię swoich deklaracji (otwarcie w nowym oknie) – listę ze wszystkimi deklaracjami i informacjami podatkowymi, które składałeś przez portal mojaWARSZAWA do Urzędu.

Na liście dostępne będą również deklaracje zarejestrowane w Centrum Obsługi Podatnika Urzędu m.st. Warszawy.

Poza przejrzeniem poszczególnych pozycji na liście, przygotowaliśmy dla Ciebie możliwość utworzenia nowego dokumentu na podstawie historycznego. Dzięki temu skrócisz czas wypełniania swojej nowej deklaracji lub informacji podatkowej – najważniejsze dane zostaną wczytane z dokumentu historycznego

Czym są deklaracje robocze i sugerowane?

W swoim panelu użytkownika, w zakładce „Podatki” (otwarcie w nowym oknie) znajdziesz deklaracje robocze i sugerowane. Dzięki nim wypełnisz swoje dokumenty znacznie szybciej.

Deklaracje robocze to zapisany stan formularza dokumentu, dla którego możesz wznowić pracę wtedy, kiedy znajdziesz na to czas. Można je uznać za deklaracjerozpoczęte, jednak nie przekazane jeszcze do Urzędu.

Deklaracje sugerowane są tworzone przez kreator automatycznie w nowym roku podatkowym. Kiedy wybierasz taką deklarację, pola w formularzu deklaracyjnym automatycznie wypełniają się danymi z ubiegłego roku.

Śmieci

W jaki sposób mogę obliczyć swoją stawkę za gospodarowanie odpadami?

Wysokość swojej opłaty możesz obliczyć w elektronicznym kreatorze deklaracji, który umożliwi Ci złożenie dokumentów elektronicznie lub ich wydruk i przesłanie do Urzędu drogą pocztową.

Więcej na ten temat przeczytasz tutaj (otwarcie w nowym oknie).

Czym jest kreator deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami?

Kreator deklaracji jest wygodną aplikacją, która pozwala tworzyć nowe deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Wypełnione deklaracje można wygenerować i przekazać do Urzędu elektronicznie lub wydrukować je, a następnie przesłać pocztą.

Kreator w znaczny sposób ułatwia wypełnienie odpowiedniego formularza i zapewnia bezpieczne przekazywanie danych przez platformę ePUAP, z użyciem podpisu elektronicznego.

Spersonalizowana Warszawska Karta Miejska/ Karta Warszawiaka/ Karta Warszawianki

Czy można wnioskować o kartę miejską i kartę Warszawiaka/ Warszawianki (e-hologram)?

Tak, możesz wnioskować przez strony:

https://moja.warszawa19115.pl/spersonalizowana-warszawska-karta-miejska#/

https://moja.warszawa19115.pl/karta-warszawiaka#/

Płatności elektroniczne

Gdzie znajdę zestawienie dokonanych w portalu płatności?

Po zalogowaniu się do portalu mojaWARSZAWA, w panelu użytkownika przejdź do zakładki „Płatności” (otwarcie w nowym oknie), a będziesz mieć wgląd do pełnego wykazu swoich płatności elektronicznych.

W tej sekcji portalu przejrzysz wykaz swoich płatności, a wśród nich:

  1. zlecenia płatności
  2. płatności wtrakcie przetwarzania, procesowania, realizacji
  3. płatności historyczne

Dokonane płatności możesz filtrować po wybranych kryteriach, a także zobaczyć ich szczegóły.

Kto realizuje płatności elektroniczne? Czy moje pieniądze są bezpieczne?

Wszystkie opłaty online na portalu mojaWARSZAWA odbywają się przez bramkę płatniczą operatora płatności internetowych, z którym Urząd m.st. Warszawy zawarł umowę.

Twoje pieniądze są bezpieczne, ponieważ chronią je mechanizmy spełniające wszystkie normy bezpieczeństwa.

Dane użytkownika

Czy mogę edytować swoje podstawowe dane osobowe, np. imię, nazwisko oraz numer PESEL?

Nie. Wskazane powyżej dane zostały przeniesione do portalu mojaWARSZAWA z rządowej usługi potwierdzającej Twoją tożsamość, czyli profilu zaufanego.

Wyrażona została przez Ciebie na to dobrowolna zgoda w trakcie rejestrowania nowego konta użytkownika.

W panelu użytkownika, w zakładce „Moje dane” (otwarcie w nowym oknie) możesz wpisywać swoje numery telefonów i zarządzać adresami (dodawać adres główny, korespondencyjny, do celów podatkowych oraz przeznaczony dla harmonogramu odbioru odpadów).

Co oznacza, że dany adres jest adresem dla harmonogramu odbioru odpadów?

Adresy harmonogramów to te adresy, z których następują odbiory odpadów. Kiedy po zalogowaniu do portalu mojaWARSZAWA wprowadzasz nowy adres, w zakładce „Moje dane” (otwarcie w nowym oknie) możesz wskazać, czy jest to adres dla harmonogramu odbioru odpadów.

Dzięki temu w panelu użytkownika (otwarcie w nowym oknie) będziesz mieć zawsze pod ręką aktualne terminy odbiorów dla wskazanego adresu.

Gdzie w portalu mogę edytować swoje dane?

Po zalogowaniu do portalu mojaWARSZAWA, w panelu użytkownika jest zakładka „Moje dane” (otwarcie w nowym oknie) w której możesz wpisywać swoje numery telefonów oraz zarządzać adresami (dodawać adresy: główny, korespondencyjny i przeznaczony do celów podatkowych oraz dla harmonogramu odbioru odpadów).

Uwaga! Nie możesz edytować swoich podstawowych danych osobowych, np.imienia, nazwiska czy numeru PESEL.

Katalog usług

W jaki sposób mogę wyszukiwać usługi na portalu?

Na podstronie z katalogiem usług (otwarcie w nowym oknie), po lewej stronie znajdziesz sekcję z możliwością wyszukiwania usług w oparciu o określone kryteria.

Na start zaznaczyliśmy dla Ciebie wszystkie warianty wyszukiwania, ale możesz je dostosować do swoich preferencji.

Usługi wybierasz poprzez zaznaczenie lub odznaczenie:

  1. sposobu realizacji (na portalu mojaWARSZAWA lub poza portalem)
  2. rodzaju (wniosek, deklaracja lub usługa)
  3. kategorii (podatki i opłaty lokalne, sprawy obywatelskie, wybory i głosowanie, wsparcie społeczne, środowisko i ekologia,komunikacja i drogi)

Poza powyższym sposobem wyszukiwania usług, nad obszarem z wyświetlanymi usługami znajduje się osobna wyszukiwarka. Wystarczy, że wpiszesz do niej nazwę usługi lub słowo kluczowe, a będziesz widzieć tylko te usługi, które odpowiadają Twojemu zapytaniu.

Czy mogę wyszukać usługę po nazwie?

Tak. W katalogu usług (otwarcie w nowym oknie), nad obszarem z wyświetlanymi usługami, umieściliśmy wyszukiwarkę.

Wystarczy, że wpiszesz do niej nazwę usługi lub słowo kluczowe, a będziesz widzieć tylko te usługi, które odpowiadają Twojemu zapytaniu.

Czy muszę logować się do portalu, aby realizować wszystkie dostępne na portalu usługi?

Nie. Przygotowaliśmy dla Ciebie wiele usług, które zrealizujesz bez logowania – poza portalem mojaWARSZAWA.

Oznacza to, że nie wymagamy od Ciebie zakładania u nas konta, abyś mógł z nich korzystać.

Musisz jednak posiadać profil zaufany.

Usługi niewymagające logowania znajdziesz w katalogu usług (otwarcie w nowym oknie), po zaznaczeniu w sekcji z wyszukiwaniem usług:

  1. sposobu realizacji - na portalu mojaWARSZAWA
  2. rodzaju - wniosek
  3. kategorii - wedle Twojego upodobania (możesz zaznaczyć wszystkie lub wybrać te, które Cię interesują

Czym jest wniosek ogólny?

Wniosek ogólny wypełniasz wtedy, kiedy nie znajdziesz w naszym katalogu usług (otwarcie w nowym oknie) interesującej Cię usługi.

W dostępnym po zalogowaniu do portalu mojaWARSZAWA formularzu wniosku ogólnego (otwarcie w nowym oknie) opisujesz pokrótce, czego dotyczy Twoja sprawa oraz jakie dokumenty do niej dołączasz.

Przekazanie wniosku ogólnego do Urzędu m.st. Warszawy tworzy nową sprawę, którą możesz monitorować w swoim panelu użytkownika – zakładce „Moje sprawy” (otwarcie w nowym oknie).

Chcę dowiedzieć się więcej o danej usłudze. Co mam zrobić?

Na każdym kafelku z usługą znajdującą się w katalogu usług (otwarcie w nowym oknie), w prawym dolnym rogu jest komunikat „Więcej”.

Po kliknięciu w ten komunikat, trafisz do konkretnego materiału informacyjnego na portalu Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 (otwarcie w nowym oknie).

Co stanie się po wciśnięciu przycisku „Uruchom” na kafelku z usługą?

Przycisk z komunikatem „Uruchom”, który widzisz na każdym kafelku z usługą w katalogu usług (otwarcie w nowym oknie), przeniesie Cię do konkretnej usługi – formularza z wnioskiem do wypełnienia.

Czym jest symbol serca przy przycisku „Uruchom” na kafelku z usługą?

Kliknięcie w ten symbol skutkuje dodaniem lub usunięciem wybranej usługi z Twoich ulubionych.

Kiedy usługa jest dodana do ulubionych – serce jest czerwone.

Kiedy usługa nie znajduje się w Twoich ulubionych – serce jest białe w niebieskim obramowaniu.

Funkcja dodawania lub usuwania usług z ulubionych dostępna jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników.

Ulubionymi usługami można zarządzać w panelu użytkownika (otwarcie w nowym oknie).

Nie znalazłeś informacji?