- Knowledge base
-
/
Środowisko i zwierzęta
- Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Społeczeństwo obywatelskie
- Sprawy obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Transport i drogownictwo
-
/
Zieleń miejska
- Dofinansowanie do inwestycji ochrony środowiska
- Lasy miejskie
- Pozostałe zadania z zakresu ochrony środowiska
- Przyjmowanie informacji o wyrobach zawierających azbest
- Zadania z zakresu gospodarki leśnej
- Zadania z zakresu gospodarki łowieckiej
- Zadania z zakresu gospodarki odpadami
- Zadania z zakresu prawa geologicznego i górniczego
- Zadania z zakresu prawa ochrony środowiska
- Zadania z zakresu prawa wodnego
- Zadania z zakresu rybactwa śródlądowego
- Zwierzęta w mieście
null Wydanie zgody właścicielskiej na usuwanie drzew i krzewów z terenów administrowanych przez Zarząd Terenów Publicznych
ZTP/008/K
|
Zaktualizowano: 2025-09-12 08:45
|
|
|
|
Krok po kroku
- Złóż wniosek o wydanie zezwolenia.
- Do wniosku dołącz dokumenty wymienione w dziale „Wymagane dokumenty”.
- Udaj się do Zarządu Terenów Publicznych na ul. Podwale 23 i złóż dokumenty.
Wymagane Dokumenty
- Wystąpienie z wnioskiem zawierającym:
- dokładny adres nieruchomości, nr geodezyjny działki i obrębu,
- nazwa gatunków drzew i/lub krzewów planowanych do usunięcia w związku z kolizją z inwestycją,
- obwody pni drzew mierzone na wysokości 1,30 m (w przypadku gdy na tej wysokości drzewo posiada kilka pni - obwód każdego z tych pni, gdy nie posiada na tej wysokości pnia - obwód mierzony bezpośrednio poniżej korony) i/lub powierzchnię krzewów,
- mapę z naniesioną lokalizacją drzew i/lub krzewów,
- niezbędne dokumenty wskazujące kolizję inwestycji z szatą roślinną: np. pozwolenie na budowę, decyzja lokalizacyjna na budowę wjazdu, mapa wraz z opisem kolizji itp.,
- planowany termin rozpoczęcia i zakończenia inwestycji,
- ewentualne niezbędne pełnomocnictwa dla wnioskodawcy.
Opłaty
Nie są wymagane żadne opłaty.
Miejsce złożenia i odbioru
Zarząd Terenów Publicznych
Biuro Obsługi Mieszkańców
ul. Podwale 23
00 - 261 Warszawa
Jednostka odpowiedzialna
Zarząd Terenów Publicznych
Termin odpowiedzi
Bez zbędnej zwłoki.
Tryb odwoławczy
Dyrektor Zarządu Terenów Publicznych
ul. Podwale 23
00-261 Warszawa
Uwagi
Brak.
Podstawa prawna
- Art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2016 r., poz. 2134)