- Baza wiedzy
-
/
Sprawy obywatelskie
- Działalność gospodarcza
- Edukacja
- Kultura, turystyka i sport
- Odpady komunalne; Woda i kanalizacja
- Planowanie przestrzenne; nieruchomości; geodezja; architektura; lokale
- Podatki i opłaty
- Porządek i bezpieczeństwo
- Społeczeństwo obywatelskie
- Sprawy społeczne i zdrowotne
- Środowisko i zwierzęta
- Transport i drogownictwo
- / Stowarzyszenia
Stowarzyszenia
null Zawiadomienie o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia
AO/07/03/K
|
Zaktualizowano: 2024-12-09 09:49
|
|
|
|
Krok po kroku
- Sporządź zawiadomienie o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia.
- Udaj się do Biura Administracji i Spraw Obywatelskich Urzędu m.st. Warszawy, aby złożyć powyższe zawiadomienie wraz z załączonym aktualnym statutem stowarzyszenia, uchwałą o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia i protokołem z wyboru zarządu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia lub prześlij je drogą pocztową. Pamiętaj - możesz posłużyć się gotowym formularzem zamieszczonym na stronie (patrz: Pliki do pobrania).
Wymagane dokumenty
- Zawiadomienie o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia, określające skład zarządu i adres siedziby oraz teren działania jednostki.
- Statut stowarzyszenia.
- Uchwała o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia, podjęta przez organ statutowo upoważniony do utworzenia tej jednostki.
- Protokół z wyboru zarządu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia.
Podpisy pod zawiadomieniem o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia składają członkowie jej zarządu, zgodnie ze statutowymi regulacjami dotyczącymi reprezentacji. Pozostałe dokumenty mogą być składane w kopiach, poświadczonych przez te osoby.
Opłaty
Brak.
Termin odpowiedzi
Brak.
Tryb odwoławczy
Brak.
Uwagi
Wymagane dokumenty należy złożyć w terminie 14 dni od daty powołania terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia.