null Warszawska Złota Rączka dla Seniora

Kto może skorzytać z usługi?

Z usługi mogą skorzystać Seniorzy w wieku 75+ z terenu m.st. Warszawy potrzebujący pomocy w drobnych naprawach domowych.

Jakie naprawy mogą być wykonane?

Przedmiotem Usługi jest bezpłatna pomoc przy drobnych domowych usterkach takich jak:

  1. usługi nie wymagające dużych nakładów finansowych

  2. usługi nie wymagające specjalistycznych uprawnień

  3. usługi nie wymagające natychmiastowej interwencji.

Katalog napraw świadczonych w ramach Usługi obejmuje między innymi:

  1. wymiana/naprawa kranów w kuchni i łazience

  2. udrażnianie zatkanych odpływów

  3. naprawa nieszczelnych rur

  4. naprawa spłuczki

  5. montaż lub wymiana deski sedesowej

  6. podłączenie pralki lub zmywarki

  7. wymiana żarówki

  8. naprawa/wymiana gniazdka elektrycznego

  9. montaż żyrandola

  10. regulacja/uszczelnienie drzwi i okien

  11. naprawa klamek/zamków w drzwiach i oknach

  12. zawieszenie luster, obrazów, karniszy, uchwytów, półek

  13. naprawa listew przypodłogowych

  14. inne drobne czynności naprawcze.

Jak często Senior może skorzystać z usługi?

Senior może skorzystać z usługi jeden raz w miesiącu. W wyjątkowych sytuacjach koordynator Usługi zdecyduje o zwiększeniu liczby Usług.

Koszty usługi

Całkowity koszt usługi nie może być wyższy niż 200 zł.

Jeśli koszt wykonania naprawy przekroczy 200 zł, osoba, u której jest realizowana usługa, dopłaca różnicę.

W przypadku konieczności zakupu dodatkowych materiałów do wykonania Usługi możliwa jest druga wizyta pracownika technicznego w ramach jednego zgłoszenia.

Przy realizacji Usługi w ramach jednego zgłoszenia koszt zakupu materiałów nie może przekroczyć 80 zł.

Koszt zakupu materiałów przekraczający 80 zł pokrywa Senior zgłaszający usterkę.

Jak zamówić usługę?

Zgłoszenia przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 15:00 pod poniższymi numerami telefonów:

507 978 378 – Mazowiecki Okręgowy Oddział PCK

22 614 13 16 – Fundacja Pomoc Potrzebującym

729 834 448 – Fundacja Edukacji Nowoczesnej.

Połaczenia z numerów zastrzeżonych (brak wyświetlenia numeru osoby dzwoniącej) nie będą odbierane.

Skargi i wnioski

Skargi, wnioski i uwagi na temat Warszawskiej Złotej Rączki dla Seniora przyjmuje Biuro Pomocy i Projektów Społecznych Urzędu m.st. Warszawy.

Jeśli masz jakieś uwagi, zadzwoń pod jeden z podanych numerów telefonu: 22 443 14 91, 22 443 14 38 lub napisz na adres poczty elektronicznej senioralna@um.warszawa.pl.

Termin świadczenia usługi

Projekt będzie realizowany do 31 grudnia 2023 r.

Realizatorzy projektu

Projekt realizują:

  1. Mazowiecki Okręgowy Oddział Polskiego Czerwonego Krzyża

  2. Fundacja Pomoc Potrzebującym

  3. Fundacja Edukacji Nowoczesnej.

Projekt współfinansuje m.st. Warszawa.

Nie znalazłeś informacji?